Gå til innhold

Dexter - Sesong 7 (USA) - **Spekulasjonstråd**

Anbefalte innlegg

Jepp, var bare konvolutten.

Jeg lurer egentlig på hvilke planer de har for Hannah (Yvonne), siden hun nå skal være med helt til slutten. Love interest for Dexter, eller ny kompanjong (som fungerte ganske dårlig med Lumen og Miguel), eller bare en filler for å fylle opp episodene med samme skjebne som Rita.

Uansett liker jeg bad guyen denne sesong og kommer til å by på mye utfordringer for Dexter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikke en lapp ved siden av den? Muligens jeg bare så litt feil. Men hva var det da som hang på siden av den? Streamet fra nettet, så har ikke episoden lastet ned. Litt vanskelig å sjekke.

Nei, det var kun en lapp der, men den Dexter ut av en umerket konvolutt som var festet i veggen, så det kan være det var denne du så. :)

Ja, var nok den. :)

Lenke til kommentar

Dæven som Dexter leverer om dagen. Har virkelig reist seg fra forrige sesong. Selv om historieforløpet i denne episoden var litt forutsigbart, med at de tar Speltzer, han slipper ut igjen, Dexter tar han, dreper han, og viser endelig Deb hvor viktig det han gjør faktisk er. Men jeg likte det, og det var viktig for utviklingen av karakterene og forholdet mellom Dex og Deb. Nå er de liksom enda mer sammen om det. Jennifer Carpenter er også suveren i rollen som Deb nå, og som jeg så noen andre påpekte så virker det som serieskaperne endelig har forstått at serien egentlig like mye handler om Debs historie som Dexters.

Spent på også hvordan denne Hannah-karakteren skal skli inn i resten av plottet. Om hun blir en del av det store bildet, eller om hun bare er en sidedistraksjon som Louis.

Lenke til kommentar

Spennende episode som jeg likte godt, selv om jeg skjønner hva dere nevner om at den var litt rolig. Mye oppbygging, og litt mye Deb og Dex prat. Men det fine er at hun sier hun ikke vil vite mer, noe som gjør at Dexter kan gjøre litt som han vil mtp drap igjen. De gjorde det på en ganske troverdig måte, så greit nok for meg.

Ellers, må jeg si at scenen på den baren var ganske kul. Og levner vel ingen tvil om at Dexter har rotet seg borti noe skikkelig ille. Ray Stevenson er som vanlig badass :D

Lenke til kommentar

Bare jeg som syns det er litt underlig at så godt som ingen har lagt merke til at Louis er død? Dexter fant det jo ut først i siste episode, og det må ha gått noen dager siden Louis ble drept da. Elsker serien, men det er ikke akkuart mangel på logiske brister :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...