Lykketrolling Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har ikke sett sesong fem og seks, men likte de fire første. Denne sesongen lover også bra så langt. Jeg skulle bare ønske de fikk lov til å avslutte etter denne sesongen, så de slipper å dra det ut i en sesong til. De vet jo hvordan alt kommer til å slutte, så det blir fort teit om de må dra det ut alt for lang og ingenting skjer på evigheter. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Digger virkelig Dexter for tiden. Herlig episode! Liker at de gjør mer ut av drømmene hans, slik han kutter halsen på alle sammen. Minner meg litt om de dagdrømmene han hadde tidligere i serien. Virkelig fine øyeblikk. Måten han ga en finger til Louis var bra, og gjorde meg ikke så mye at han fikk en kule mellom øya, selv om jeg satt pris på humoren. Liker at Debra godtar forstår hvorfor Dexter gjør det han gjør. Når hun sa "and I can't change who I am" i siste scenen, så tenker jeg at det var fordi hun endelig godtok følelsene sine for han? Og derfor ikke kunne ha han i huset. Mye spenning for tiden, håper han får tatt "skinn-oksen" i en relativt kort sekvens. Og så lurer jeg på om Nadia(?) spiller dobbeldobbelagent. At hun fortsatt prøver å skaffe info til sjefene sine, men later som hun spiller på lag med han. Får vi vel se videre. Blir spennende når gangsterne kommer etter Dexter! Ellers, synd servitørjenta døde, hun var deilig. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Digger virkelig Dexter for tiden. Herlig episode! Liker at de gjør mer ut av drømmene hans, slik han kutter halsen på alle sammen. Minner meg litt om de dagdrømmene han hadde tidligere i serien. Virkelig fine øyeblikk. Måten han ga en finger til Louis var bra, og gjorde meg ikke så mye at han fikk en kule mellom øya, selv om jeg satt pris på humoren. Liker at Debra godtar forstår hvorfor Dexter gjør det han gjør. Når hun sa "and I can't change who I am" i siste scenen, så tenker jeg at det var fordi hun endelig godtok følelsene sine for han? Og derfor ikke kunne ha han i huset. Mye spenning for tiden, håper han får tatt "skinn-oksen" i en relativt kort sekvens. Og så lurer jeg på om Nadia(?) spiller dobbeldobbelagent. At hun fortsatt prøver å skaffe info til sjefene sine, men later som hun spiller på lag med han. Får vi vel se videre. Blir spennende når gangsterne kommer etter Dexter! Ellers, synd servitørjenta døde, hun var deilig. Hvis hun egentlig er på lag med Quinn så er hun dobbeltagent. Hvis ikke er hun trippelagent Hadde ikke forventa at Louis skulle få en kule i hodet. Snakk om å være på feil sted til feil tid! Kan bli hårete for Dexter dette her tror jeg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvis hun egentlig er på lag med Quinn så er hun dobbeltagent. Hvis ikke er hun trippelagent Hadde ikke forventa at Louis skulle få en kule i hodet. Snakk om å være på feil sted til feil tid! Kan bli hårete for Dexter dette her tror jeg. Haha, det var det det het ja. Måtte bare skrive "dobbeldobbelagent" Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Å herregud, det var egentlig kjipt å se Louis bli drept, men fytti katta for en morsom scene og setting! Jeg og romkameraten holdt på å le oss ihjel når vi hørte bablingen hans, og vi ser ukrainerne nærme seg bak han! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Scenen med minotauren er noe av det mest forstyrrende jeg har sett. Helt rått, for en syk type. 3 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Fantastisk episode. Smilte litt for meg selv da Dexter sa at han tenker på Harrison hele tiden. Mhm, absolutt Noen som forresten tolket noe ut av situasjonen med Hannah(?), da Dexter plutselig ble nervøs og mistet utstyret? Kan det være at han "så" Rita i henne? Endret 17. oktober 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Fantastisk episode. Smilte litt for meg selv da Dexter sa at han tenker på Harrison hele tiden. Mhm, absolutt Hva mener du med det? Jeg tror han mente det, han er veldig beskyttende for Harrison, og har flere ganger tidligere tatt han med i vurderinger, f.eks. hva som vil skje med han om han blir tatt osv. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er vel fordi han i forrige episode flyttet inn hos Debra uten å ta med Harrison. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja, i forhold til det vi snakket om på side 6. Og han tenker jo aldri på Harrison når vi får innsyn i han heller. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Veldig god episode i dag! Jeg begynner å håpe at sesongen kommer til å holde en gjennomgående høy kvalitet gjennom sesongen. Elsket å se Dexter i labyrinten, og måten Dexter fanget offeret sitt på slutten, med lappen "Stay." 2 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har ikke sett episoden enda, men likevel er jeg så dum at jeg må inn her for å snoke litt. Heldigvis sto det ikke så alt for mye her. Blir vel til at jeg legger over på telefonen og ser episoden i natt. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Veldig god episode i dag! Jeg begynner å håpe at sesongen kommer til å holde en gjennomgående høy kvalitet gjennom sesongen. Elsket å se Dexter i labyrinten, og måten Dexter fanget offeret sitt på slutten, med lappen "Stay." Det var to lapper der, så vidt jeg kunne se. Den første sa bare "Run". Dexter snakket for seg selv og sa han ikke kom til å løpe, så hadde vært morsomt om han tok den andre lappen, og det sto "Yes, you do" på den. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg snakker om lappen som Dexter hadde skrevet helt i slutten av episoden, da han lokket offeret sitt til jordhaugen. På toppen av denne haugen stod det en lapp hvor det stod "Stay." Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Vet det. Tenkte på de to han fant. Vi så vel ikke hva som sto på den andre? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg så ikke noen andre lapp? Så bare den ene der det sto "Run." på. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Var det ikke en lapp ved siden av den? Muligens jeg bare så litt feil. Men hva var det da som hang på siden av den? Streamet fra nettet, så har ikke episoden lastet ned. Litt vanskelig å sjekke. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Damn, likte godt denne episoden!! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Var det ikke en lapp ved siden av den? Muligens jeg bare så litt feil. Men hva var det da som hang på siden av den? Streamet fra nettet, så har ikke episoden lastet ned. Litt vanskelig å sjekke. Nei, det var kun en lapp der, men den Dexter ut av en umerket konvolutt som var festet i veggen, så det kan være det var denne du så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå