Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Vi gjør det på den enkle måten vi. Definitivt blod. (klikk for større versjon). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 What? Da må det være noe galt med fargeinnstillingene mine. Her så det definitivt blått ut. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ikke hos meg. Veldig mørkt, nesten svart, med litt rødt i. Man ser tilogmed bloddråpen går fra å være liten til å bli større og komme ut av hullet. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Så ut som blod her også.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det så blått ut for meg også, og jeg reagerte på det selv. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Han snakket jo om at det røde blodet ble svart når han måtte drepe, så kanskje det var en metafor? 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Og der forsvant Louis ut av serien. Mye tidligere enn forventet. Både på slutten av forrige sesong og i de 2 1/2 første episodene av denne var jeg sikker på at han kom til å lage masse pes for Dexter og kom til å være en "major threat" gjennom hele sesongen. Men neida, viste seg at han bare var et slags sidestep, og hadde ikke så mye å si for historien annet enn å tyste på og irritere Dexter. Så gjenstår det å se hvor lenge Deb klarer å passivt sitte og se på at Dexter driver på med det han gjør. Uansett, så langt etter tre episoder så koser jeg meg skikkelig med vendingene serien tar. Endret 15. oktober 2012 av Nevnarion 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Syns det var litt kjipt at Louis allerede er død, hadde håpt han skulle irritere Dexter mer jeg.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja, jeg følte at Louis kunne utgjøre en større trussel for Dexter og politidepartementet, litt "kjipt" for serien sin del at han ble drept så tidlig. Men vi fikk inn de russiske gærningene som er på jakt etter Dexter nå. Det blir spennende å følge med på Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Men hadde ikke gjort noe og ha både Russerne og Louis! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Følte at vendepunktet virkelig kom da Dexter fikk han sparket og brøt opp han og Jamie. Men neida... han fikk en kule mellom øya noen minutter senere Der drepte de den spenninga... Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Men hadde ikke gjort noe og ha både Russerne og Louis! Ikke glem at LaGuerta er på sporet av han også. Manusforfatterne tenke vel kanskje at det ble litt for mye på en gang. Endret 15. oktober 2012 av Honey Power Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Sant det, hadde glemt det litt. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Følte at vendepunktet virkelig kom da Dexter fikk han sparket og brøt opp han og Jamie. Men neida... han fikk en kule mellom øya noen minutter senere Der drepte de den spenninga... "It's not cheating if you pay for it." Lo godt der. Kjipt at idioten ble drept, men han har nok utspilt rollen sin nå da han har koblet russerne til Dexter. Debra vet Dexter er en seriemorder, og hun andre politidama er jo på sporet av ham. I tillegg la han asiaten merke til at Debra stirret på Dexter under hele møtet, så det kan nok skje noe der etterhvert. Alt i alt er det ikke så nøye at Louis ble drept. Hva kunne han ha tilføyd som de andre ikke kan? Endret 15. oktober 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Humor, syns det var litt humor stemming rundt Dexter og Louis! Godt mulig det bare er jeg som syns det? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Humor var det nok, men passer det inn i resten av serien? Nå da vi går mot slutten og Debra vet hva Dexter er burde det bare bli mørkere og mørkere rundt ham. Da passer det seg ikke helt med komedie inni der. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja, sesong syv var lenge ment å være den siste. Det blir riktignok enda en sesong, men det den aller siste. “This was definite. We wanted to end it this year, but the network convinced us that it would be best to do it in two years. In some ways, this is a two-season series-ender. We have worked that out and know where it’s going to end. Next year will definitely be the last year of Dexter. Absolutely.” http://screenrant.com/dexter-season-7-final-season-8-aco-182569/ http://collider.com/dexter-final-season-8/175777/ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ah, ikke fått med meg det jeg.. Men, takk for info! Har ingen problemer med at Dexter holder på med å avslutte, selv om det blir enda en sesong.. Jeg er en av de som synes Dexter har holdt høy kvalitet hele veien, og nesten blitt bare bedre og bedre, så er åpen for at Dexter avsluttes når det "er på topp". Håper at det ikke blir en tulleslutt, at han dør, eller lignende! Har skjønt at flere er veldig kritiske til de siste sesongene, blandt annet den med Julia Stiles, og den før der, osv, men for min egen del har jeg storkost meg uansett! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå