Gå til innhold

Dexter - Sesong 7 (USA) - **Spekulasjonstråd**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der forsvant Louis ut av serien. Mye tidligere enn forventet. Både på slutten av forrige sesong og i de 2 1/2 første episodene av denne var jeg sikker på at han kom til å lage masse pes for Dexter og kom til å være en "major threat" gjennom hele sesongen. Men neida, viste seg at han bare var et slags sidestep, og hadde ikke så mye å si for historien annet enn å tyste på og irritere Dexter.

Så gjenstår det å se hvor lenge Deb klarer å passivt sitte og se på at Dexter driver på med det han gjør.

Uansett, så langt etter tre episoder så koser jeg meg skikkelig med vendingene serien tar.

Endret av Nevnarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Følte at vendepunktet virkelig kom da Dexter fikk han sparket og brøt opp han og Jamie. Men neida... han fikk en kule mellom øya noen minutter senere :p Der drepte de den spenninga...

"It's not cheating if you pay for it." Lo godt der. :p Kjipt at idioten ble drept, men han har nok utspilt rollen sin nå da han har koblet russerne til Dexter. Debra vet Dexter er en seriemorder, og hun andre politidama er jo på sporet av ham. I tillegg la han asiaten merke til at Debra stirret på Dexter under hele møtet, så det kan nok skje noe der etterhvert. Alt i alt er det ikke så nøye at Louis ble drept. Hva kunne han ha tilføyd som de andre ikke kan?

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Ja, sesong syv var lenge ment å være den siste. Det blir riktignok enda en sesong, men det den aller siste.

“This was definite. We wanted to end it this year, but the network convinced us that it would be best to do it in two years. In some ways, this is a two-season series-ender. We have worked that out and know where it’s going to end. Next year will definitely be the last year of Dexter. Absolutely.”

http://screenrant.com/dexter-season-7-final-season-8-aco-182569/

http://collider.com/dexter-final-season-8/175777/

Lenke til kommentar

Ah, ikke fått med meg det jeg.. Men, takk for info! :)

Har ingen problemer med at Dexter holder på med å avslutte, selv om det blir enda en sesong.. Jeg er en av de som synes Dexter har holdt høy kvalitet hele veien, og nesten blitt bare bedre og bedre, så er åpen for at Dexter avsluttes når det "er på topp". Håper at det ikke blir en tulleslutt, at han dør, eller lignende! Har skjønt at flere er veldig kritiske til de siste sesongene, blandt annet den med Julia Stiles, og den før der, osv, men for min egen del har jeg storkost meg uansett! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...