Gå til innhold

Dexter - Sesong 7 (USA) - **Spekulasjonstråd**

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Første bildene av sesong 7. Virker å være for det meste fra sesongstarten som kommer ut på nettet i juli trolig før premieren i september.

Vet du noe om Dexter's crew skal ha panel (og evt, når?) på Comic-Con som starter idag, og finnes det mer info om Yvonne Strahovski sin fremtidige rolle ? Virker som hun får en stor rolle, pga at hun er med fra episode 1 og fremover ut resten av sesongen. (Kilde: http://www.imdb.com/...eries#tt0773262)

Endret av wergz
Lenke til kommentar

De hadde i natt. Strahovski er ikke med ut sesongen. IMDB er ingen kilde, det er like troverdig som en haug med bullshit. Slik det virker som så er hun bare med i rundt 8 av de 12 episodene.

Første minuttene av sesong 7 ble også vist på Comic-Con i natt.

Lenke til kommentar

De hadde i natt. Strahovski er ikke med ut sesongen. IMDB er ingen kilde, det er like troverdig som en haug med bullshit. Slik det virker som så er hun bare med i rundt 8 av de 12 episodene.

Første minuttene av sesong 7 ble også vist på Comic-Con i natt.

http://www.youtube.com/watch?v=rzzwNUBc2Z0

Nei da så. Da beklager jeg feilen. Ville bare skrive hvor jeg leste det hen. Jeg tar ikke et forum så veldig høytidelig, som om kildene skulle være 100% :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ikke så alt for lenge igjen til moroa starter opp igjen nå. Etter å a sett bein av klippene som har kommet seg ut på nettet må jeg si at mine forventninger er meget høye. Syns for øvrig det er litt uvant at den første episoden ikke har kommet ut på nettet i løpet av sommeren, som har skjedd ved noen tidligere anledninger.

Lenke til kommentar

Den kommer ut ganske sikkert på nettet før premieren vil jeg tro. Trolig ikke snakk om mer enn ei uke eller hva det var sist i forveien. Showtime sender ikke kopi ut til kritikerne før noen uker i forveien nå med Dexter og Homeland. Hadde de gjort det nå ville det virket som at det var dem selv som la ut episodene på nett. Nå er det jo ikke sikkert om det er Showtime eller noen "slemme" kritikere som gjør dette år etter år. Screenern kan dukke opp når som helst, bare fordi screern kan være ute til de amerikanske kritikerne nå betyr ikke at den kommer med en gang.

De hadde noe annet opplegg med de første episodene av Californication, House of Lies og Shamless i år. Siden disse ble sendt etter jul før de fleste kritikerne hadde rukket å komme tilbake på jobb etter juleferien, dermed ble de sendt inn før juleferien i 2011 og litt over 3 uker før premieren.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg er alltid imponert over at folk går inn i en tråd om en serie hvor det står klart å tydelig spekulasjoner rundt sesong 7 o.s.v. i emnetittelen. Det jo åpenbart at vi snakker litt om tidligere handlinger i serien da.

Å gå inn i en tråd spesielt mot en serie er ikke alltids det beste stedet å spørre om et råd heller, da som oftest de som skriver om en serie i en slik tråd er som regel ganske store fans av serien. Og kan dermed ikke gi det mest oppriktige svaret om en serie er bra eller ikke.

Serien er helt grei. Deler av serien har vært bra, andre deler ikke så greie.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...