Boris Yeltsin Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Blir spennende å se hvordan de skal klare å komme seg ut av denne siste knipen, spesielt nå som Debra brukte sin egen pistol til å skyte LaGuerta med. Hvor mye lengre klarer Debra å leve med dette? Hun er jo et totalt trainwreck 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Blir spennende å se hvordan de skal klare å komme seg ut av denne siste knipen, spesielt nå som Debra brukte sin egen pistol til å skyte LaGuerta med. Hvor mye lengre klarer Debra å leve med dette? Hun er jo et totalt trainwreck Ser for meg mye krampegråt i neste sesong også. Slår aldri feil. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Mye krampegråt, og veldig mange grimaser. Sånn som bildet uTukt postet tidligere: 3 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 En fantastisk avsluttning på sesongen som også har vært veldig bra totalt sett i mine øyne. Er helt klart at de bygger opp til en spennende siste sesong. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Siden sesongen nå er avsluttet i USA, og det har kommet mange spekulasjoner angående hva som kommer til å skje i sesong 8 i denne tråden. Så har jeg laget en egen spekulasjonstråd for sesong 8: HER 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Men det stemmer jo ikke. Hannah brukte stort sett Aconitum (Moonkshood) til å forgifte folk med, mens planten hun satt utenfor døren til Dexter var en Orkidé av noe slag. Var veldig mørkt, men jeg tipper det var samme type som hun plukket ut til leiligheten til Dexter i en tidligere episode. Hvit med rød "blodsprut" på. Orkidéer er ikke planten man går for om man vil forgifte noen. Tror ikke hun har noe ønske om hevn. Var nok en "siste hilsen". Sorry, tror jeg blandet blomstertyper der. Favoritthobbyen min er ikke akkurat å gå rundt og snuse på blomstene, for å si det sånn. Men uansett var det nok et hint til Dexter at hun er ute av fengselet og kommer til å ta ham. Motiv har hun helt klart. Dexter fikk henne først satt i fengsel, og deretter nektet han å hjelpe henne ut. I tillegg nektet han jo å flykte sammen med henne. Hannah og Debra har hatt sine krangler, så når Dexter tok Debras side fikk han nok også fiendestatus hos Hannah. Uansett, jeg tror absolutt ikke vi har sett det siste til henne. Merket hvor mye jeg savnet Doakes! Fantastisk morsom karakter, og utrolig skuespill av Erik King. Skuffende at han ikke ble med lenger, likte Dexter/Doakes-maktkampen. Doakes, ja... http://www.youtube.com/watch?v=6bSteh4nHEo Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ja. Var morro å se han igjen. Var alle klippene nye? Eller har de tatt det fra tidligere sesonger. Er så lenge siden, så jeg husker ikke. Godt å få høre 'surprise, motherfucka' igjen Jeg tror de fleste klippene var nye, ettersom jeg synes Doakes var enda større enn han var i de første sesongene. Noen andre som la merke til det? Ellers en bra avslutning på en etter min mening ok+ sesong. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg tror de fleste klippene var nye, ettersom jeg synes Doakes var enda større enn han var i de første sesongene. Noen andre som la merke til det? Ellers en bra avslutning på en etter min mening ok+ sesong. Syntes faktisk det jeg også! Og Doakes var enda mer mistenkelig enn jeg husker, derfor jeg ble usikker. Morro med gjensyn. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ganske sikker på at det var nye scener? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Det jeg også mente, mulig jeg formulerte meg feil. Skylder på at jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg er også ganske sikker på at scenen med Eric King var nye, sa jeg ikke kan huske å ha sett de i serien tidligere (sesong 1 eller 2).Dersom de hadde valgt å bruke flashbacks tror jeg de evt ville valgt hvert fall ett ifra hytta hvor Dexter drepte han. I tillegg ser Doakes litt større ut nå, enn han gjorde da han var med fast. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ja, det er garantert nye scener. Kanskje noen av dem har blitt brukt før, men de fleste var åpenbart laget med tanke på denne sesongen, for å forklare bakgrunnen til Doakes sin mistanke. Jeg er imidlertid overrasket over hvor gjennomførte de var. Jeg følte at skuespillerne så yngre ut, og veldig lik slik de faktisk var i sesong 1 og 2. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Erik King er i hvert fall med i "Actor list" for episoden, på IMDB: http://www.imdb.com/title/tt2235994/ Vet ikke om det har noe å si. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Tror ikke det har noe å si. Uavhengig når det ble spilt inn er han jo med i episoden. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) De scenene var helt klart nye. Både Doaks og Dexter var synlig eldre og hadde litt extra på kroppen i forhold til slik de begge så ut tidligere. De har begge blitt mer "gubbete". Endret 19. desember 2012 av Mumsen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Pluss at det er fullstendig umulig at dette er scener som har blitt spillt inn i sesong 1, med den hensikt å bruke de 6 år senere. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Kan det være begge deler? Jeg synes at jeg dro kjensel på den Doughnut-scenen, når han kom ut fra heisen og Deb som yngre, og den scenen på båten, hvo han er litt overivrig.. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Nei, det er nok bare nye scener. Se gjennom det én gang til, så legger du merke til det jeg nevnte ovenfor. Og Dexter har jo kommet med doughnuts flere ganger, så det er ikke noe spesielt med det heller. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Endelig kvitt LaGuerta, haha. Trodde egentlig hun skulle være med til neste sesong og være en pain in the ass der også, men neida gitt. Men det er klart, det blir nok en del forklaringsproblemer med hva som egentlig skjedde i den containeren, og dersom folk som f.eks Matthews begynner å grave så kan det fort bli et stort problem for Dexter og Deb. Samtidig er Hannah fortsatt med, og jeg håper vi får se mer av henne neste sesong også. Ellers så er jeg godt fornøyd med slutten, og så ble det nå en gang sånn at Deb drepte noen til slutt da. Det kommer nok til å fucke henne til fullstendig vil jeg tro, men nå er det virkelig Dex og Deb for alle penga, og dette vil nok også bringe dem nærmere hverandre. Gøy å se Doakes igjen også. Merka jeg savner han litt, selv om han til tider var en irriterende person. 1 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hehe, tror alle dere som sier "godt å få Doakes tilbake" har glemt hvor irriterende han var gjennom S2. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå