Gå til innhold

Dexter - Sesong 7 (USA) - **Spekulasjonstråd**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som hvert fall er sikkert, enten det ene eller det andre skjer, er at det bygger opp til å bli en ganske så vill sesong åtte hvis det holder den kvaliteten som den sesongen her har holdt så langt. Føler at Dexter har tatt seg veldig opp igjen med denne sesongen i og med at de to forrige var under pár etter min mening.

Lenke til kommentar

Må jo være Arlene som forgiftet Deb. Hun virker meget bekymret over at Deb er etter dem i samtalen sin med Hannah. Samtidig vil det jo også forklare hårstrået Dexter fant i Deb sitt hus. Hannah virker å være uskyldig der og samtidig virker det mye mer logisk at det er Arlene enn Deb selv. Virker jo meget risikabelt av Deb å slå seg selv ut mens hun kjærer bil, slik at hun havner i et kræsj. Arlene har et motiv, hun virker meget ukomfortabel med situasjonen og hun virker som en person som ikke har noe i mot å "skade" Deb.

Lenke til kommentar

Om hun hadde vært smart nok hadde nok Deb vært død og ikke i live, så jeg vil tippe at det var Arlene.

Trenger ikke være rakettforsker for å gi en overdose av ettellerannet. Derimot må du være smart hvis du skal balansere det nok til å slå noen ut uten å drepe. Alle scenarioer her er jo mulig, men personlig holder jeg en knapp på at det er Debra. Litt fordi jeg hun i det siste har vist at hun kan være i stand til å gjøre det, og litt fordi jeg ikke liker henne :p

Lenke til kommentar

God episode, men fryktelig mye rart, som jeg ser mange har påpeket tidligere. Tenkte allikevel å formulere det i mine egne ord:

1. Hannah virker faktisk ganske glup. Ergo virker det rart at hun forgiftet Debra. Helt ærlig tenkte jeg ikke på muligheten for at Debra gjorde det selv, men jeg tror virkelig ikke på det. Her aner jeg rett og slett ikke hva som kan ha skjedd.

2. Var det ikke litt risky av Dexter å få Hannah arrestert. Nå er det jo helt klart at Dex ikke kan stole 100% på Hannah, så hvordan kan han vite at hun ikke sladrer? Hun vet jo så å si alt om han.

3. det faktum at manusforfatterne faktisk har valgt å la Hannah leve, kan tyde på at hun kommer ut igjen relativt raskt. Som andre har påpeket er hun bare arrestert, ikke dømt. Hva dette kan bety vet kun gudene (og forsåvidt alle bak serien), men jeg føler at det kommer til å bety noe, enten i ep. 12 eller i sesong 8.

Uansett, utrolig interessant. Nå ligger Dexter så alt for dårlig an. Hannah vet, Maria vet, han duden som drepte moren vet, Debra vet, Lumen vet. Spesielt de tre første kan virkelig skape problemer. Lurer virkelig på hvordan dette utvikler seg. Helt klart den beste sesongen etter sesong 1 mener i alle fall jeg det er. Sesong 2-6 føler tomme og dølle i forhold til dette, bare tenk på alt som har skjedd så langt i sesongen!! Herregud så mye som har skjedd! :p

Endret av Blitsen
Lenke til kommentar

Det blir spennende å se hva som skjer i siste episode som kommer i natt! Men gruer meg litt siden det da er nesten et år til nye episoder! :(

Det er jaggu meg sant! Litt trist å tenke på at imorra er den siste episoda denne sesongen. Lurer på hva jeg skal gjøre de neste mandags kveldene, tvinne tommeltotter? :(

Lenke til kommentar

Det er jaggu meg sant! Litt trist å tenke på at imorra er den siste episoda denne sesongen. Lurer på hva jeg skal gjøre de neste mandags kveldene, tvinne tommeltotter? :(

Åpne pakker, spise ribbe, drikke champagne, se på raketter

Endret av mushi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...