Filmvenn Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 usj, dubstep gjør ikke serien i grunn bedre heller. 1 Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ray Stevenson fra Rome er første nye skuespiller annonsert til serien i den kommende sesongen. Mer om det her. Titus Pullo jo!! Det er håp! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det som kommer til å skje i den første episoden av sesong 7 er at Dexter dreper Deb, og cleaner opp etter seg å later som ingenting, eller at Deb sier ''What the fuck, Dexter?'', og de prater sammen i lag osv... Deb er helt sjokkert, men vil ikke miste broren sin å godtar det han har gjort, og holder kjeft å later som hun ikke har sett det å drar sin vei, å lar Dexter få holde på videre slik som han gjør. Spennende tanker, men vet ikke om det kanskje er litt for "enkelt". Men, vi får vel en liten smakebit til sommeren som vanlig kan jeg tenke meg, får håpe at den avslører litt. boble over av spenning jeg. Har bare sett de 3 første sesongen, men det er jo sånn serien fikser hvert eneste problem. Latterlig hvordan Dexter kommer seg unna til tider, og hvordan hver sesong blir helt "reset". Masse greier som skjer på slutten av sesongen også BAM Dexter er tilbake i leiligheten sin og går gjennom den vanlige arbeidsdagen. Må prøve å starte på sesong 4 å se om det blir noe bedre. Skjønner ikke hvorfor folk liker denne serien så godt... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Det som kommer til å skje i den første episoden av sesong 7 er at Dexter dreper Deb, og cleaner opp etter seg å later som ingenting, eller at Deb sier ''What the fuck, Dexter?'', og de prater sammen i lag osv... Deb er helt sjokkert, men vil ikke miste broren sin å godtar det han har gjort, og holder kjeft å later som hun ikke har sett det å drar sin vei, å lar Dexter få holde på videre slik som han gjør. Spennende tanker, men vet ikke om det kanskje er litt for "enkelt". Men, vi får vel en liten smakebit til sommeren som vanlig kan jeg tenke meg, får håpe at den avslører litt. boble over av spenning jeg. Har bare sett de 3 første sesongen, men det er jo sånn serien fikser hvert eneste problem. Latterlig hvordan Dexter kommer seg unna til tider, og hvordan hver sesong blir helt "reset". Masse greier som skjer på slutten av sesongen også BAM Dexter er tilbake i leiligheten sin og går gjennom den vanlige arbeidsdagen. Må prøve å starte på sesong 4 å se om det blir noe bedre. Skjønner ikke hvorfor folk liker denne serien så godt... Syns serien er super jeg, klart at det er noen plot-hull her og der. Dette drar seg helt klart opp i sesong 6 (den siste som ble sendt på TV). Selv syns jeg at sesong 1 er den beste så langt, med sesong 4 på en sterk andreplass. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 To nye skuespillere klare for sesong 7: Katia Winter og Jason Gedrick: TVFanatic.com Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Bilde fra settet: http://i.imgur.com/K0S7m.jpg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Feil i grunn det du skriver. Det er et offisielt pressebilde fra episode 1 av sesong 7. Bilder fra settet er mer noe som dette; Yvonne Strahovski fra Chuck til sesong 7 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Det var da veldig pedantisk. Med tanke på lyssetting og bildene på bakken er det et bilde tatt mens filmingen foregår og ikke akkurat et bilde fra episoden. Det er uansett et bilde av noe som foregår på sett. Endret 12. juni 2012 av Henrik B Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Dårlig kvalitet på bildet fra kilden din (i nyheten på serienytt også). Hvis du ser på noen steder som har kreditert bildebruken så står fra Showtime + fotografens navn. Da er det offisielt pressebilde. Endret 12. juni 2012 av Maury Lenke til kommentar
wergz Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Holy mother of goooooooooooooooooooood.... Bildet som viser Dexter og Deb er sykt.. For meg blir dette den mest spennende sesongåpningen. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Holy mother of goooooooooooooooooooood.... Bildet som viser Dexter og Deb er sykt.. For meg blir dette den mest spennende sesongåpningen. er helt klart en spennende cliffhanger de la igjen i slutten av sesong 6 ja. Også i forhold til det med at Deb. har innsett at hun har følelser for "broren" sin. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Holy mother of goooooooooooooooooooood.... Bildet som viser Dexter og Deb er sykt.. For meg blir dette den mest spennende sesongåpningen. er helt klart en spennende cliffhanger de la igjen i slutten av sesong 6 ja. Også i forhold til det med at Deb. har innsett at hun har følelser for "broren" sin. Har du noen idèer om hvordan det kan utvikle seg? Hvis du har lest bøkene (og hvis serien følger bøkene konstant) så vil jeg unngå spoilere! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Bøkene og tv-serien følger ikke hverandre slavisk, dog visse likheter er det så absolutt. Deb. vet og goddtar Dexters alternative yrke. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Holy mother of goooooooooooooooooooood.... Bildet som viser Dexter og Deb er sykt.. For meg blir dette den mest spennende sesongåpningen. er helt klart en spennende cliffhanger de la igjen i slutten av sesong 6 ja. Også i forhold til det med at Deb. har innsett at hun har følelser for "broren" sin. Har du noen idèer om hvordan det kan utvikle seg? Hvis du har lest bøkene (og hvis serien følger bøkene konstant) så vil jeg unngå spoilere! Vet ikke det dessverre. Har ikke lest bøkene. men, etter det jeg har hørt så fulgte de bare handlingen i den første boka. Så nå er serien bare "basert" (vi vet jo alle åssen det er med alle andre serier og filmer) på en novelle av Jeff Lindsay. Og etter det jeg har hørt av intervjuer med produsenter og manusforfattere av showet tidligere sesonger, så er det marginale sjanser for at de kommer til å følge en bok til slavisk, men kan komme til å trekke inn diverse elementer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Sesongåpningen blir helt vill, that's for sure! Bare å glede seg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Helt vilt idiotisk denne gangen? Lenke til kommentar
wergz Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Helt vilt idiotisk denne gangen? Vilt idiotisk å ikke låse kirke-døra når du først er i gang med å drepe noen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Kirker er jo åpent for alle i USA Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Michael C. Hall og forfatterne til serien trenger åpenbart å drikke mere kaffe denne sesongen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Første bildene av sesong 7. Virker å være for det meste fra sesongstarten som kommer ut på nettet i juli trolig før premieren i september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå