aleksanderro Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det har jeg ingen tro på, men hvem vet? Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Dessuten så var hun jo på vei til hun som skulle vitne mot Hannah, så hvorfor skulle hun dra det stuntet når hun allerede hadde Hannah trengt oppe i et hjørne? Da tror jeg heller at det var en tredjepart som gjorde det. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Hvor snart? Hun kan jo ha kjørt utfor med vilje, og drukket vann mens hun hang i setet. Derimot, dersom hun kjørte - så hadde hun ikke visst om hun for eksempel kunne truffet motgående bil, men nå kan det hende at jeg tenker litt for mye igjennom det. Det jeg mener er at Deb jobber i politiet, så hun har nok sett en og annen bilulykke i livet sitt. Om hun forgiftet seg selv kan hun nok ha tatt nok til å bli slått ut, men ikke nok til å drepe henne. Hvorfor skulle hun ikke gjøre det samme med bilen? Hun kunne ha kjørt raskt nok til å ha fått en og annen skade, men ikke nok til å bli alvorlig skadet.Om hun hadde kjørt i grøfta uten å bli skadet hadde hun nok kunne påstått at Hannah forgiftet henne, men hvem ville tro henne? Å kjøre i grøfta og bli skadet gjør det hele mye mer troverdig. Hun kom jo tross alt ut av sykehuset dagen etter, så hun ble ikke akkurat alvorlig skadet. Det høresk anskje drastisk ut å skade seg selv på denne måten, men Dexter går jo rundt og dreper folk hele tiden. Husk i tillegg på at vi så Deb ta en pille da hun satt i bilen, så hvem vet om hun tok flere? Som om ikke det er nok virker det litt for enkelt at det er Hannah som forgiftet henne. Hva ville Hannah kunne vinne på det? Hun har alt å tape og ingenting å vinne på å skade Deb. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det virker snodig at Hannah skulle forgifte Debra, men det er minst like snodig at Debra skulle forgiftet seg selv. Ja, Debra ville blitt kvitt Hannah, men hun risikerer selv å dø, eller i det minste alvorlige skader, for å ikke snakke om faren for å drepe andre fotgjengere eller lignende. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det virker snodig at Hannah skulle forgifte Debra, men det er minst like snodig at Debra skulle forgiftet seg selv. Ja, Debra ville blitt kvitt Hannah, men hun risikerer selv å dø, eller i det minste alvorlige skader, for å ikke snakke om faren for å drepe andre fotgjengere eller lignende. Igjen, det spørs hvor snart hun kjørte. Hun kunne ha kjørt raskt nok til å bli skadet, men ikke så raskt at hun ville få alvorlige skader. Dessuten var hun jo besvimt da bilen kjørte utenfor, så hun ville ikke ha merket noe særlig til det før hun våknet etter kræsjet. Risikabelt er det, men det er Dexter vi snakker om. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Dexter fant jo et blondt hårstrå på kjøkkenet til Deb.... Tviler på at hun har plantet det der selv. Vel, vel, vi får vel svar neste uke - kanskje! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg tipper LaGuerta haler innpå Dexter, og blir helt sikkert cliffhangeren i sesongen. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 DUMME DUMME DEXTER. Til og med jeg skjønte at Estrada var bait for Dexter. Og jeg er 100% sikker på at Debra putta piller i vannet sitt sjøl. dumme dumme dexter Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 For en dritkjedelig episode. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Sint på Dexter jeg nå 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Dexter fant jo et blondt hårstrå på kjøkkenet til Deb.... Tviler på at hun har plantet det der selv. Vel, vel, vi får vel svar neste uke - kanskje! Tja, det beviser bare at en person med blondt hår har vært på kjøkkenet hennes. Dexter er jo ganske blond, og vi kan sikkert finne på mange flere kandidater. Og selv om Hannah hadde vært på kjøkkenet til Deb betyr det ikke at hun forgiftet henne. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Enig med de som tror at Hannah var uskyldig her. Rimelig sikker på at dette gjorde Deb mot seg selv. Som Hannah sa, hadde det vært hun hadde Deb vært død. Hun har kjennskap til mye sterkere saker samt hun visste at Dexter ville få nyss i det. Hun nevnte jo også at hun der dama var ikke noe trussel, hun er jo helt te å kjøre på drugs osv. Tenker Deb fant ut at hun hadde en dårlig sak, og gjorde dette. Er jo rimelig vanskelig for Hannah å vite hvilken vannflaske hun skulle velge, Deb hadde jo flere. Og hvordan kunne hun vite at Deb ikke tok en slurk før eller med en gang hun satt seg i bilen f.eks? Det skulle jo visstnok virke veldig fort. Ikke akkurat en veldig brilliant plan av ei som tidligere har vist hvor smart hun er. Ikke smart av Dexter heller, ettersom hun vet hemmeligheten hans. Idioti. At Dexter gikk på LaGuerta sitt trekk er også til å grine over. Gah! Irriterende. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Heh, jeg forutså ikke at Dexter gikk på LaGuertas trekk. Dog, jeg stusset over hvor utrolig enkelt Dexter fikk tak i fyren og plassert han i containeren. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nå er LaGuerta så close at jeg begynner å tro at Dexter blir tatt og ender opp i fengsel med Hannah i starten av sesong 8. Så kan resten av sesongen handle om Batista's restaurant ... 7 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Heh, jeg forutså ikke at Dexter gikk på LaGuertas trekk. Dog, jeg stusset over hvor utrolig enkelt Dexter fikk tak i fyren og plassert han i containeren. Husk også at fyren overlevde (så vidt jeg kunne se), så det blir spennende å se hva han gjør for å ta hevn. Alt han trenger å gjøre er å si ifra til politiet hva Dexter gjorde, så sliter Dexter ganske mye. Når vi er inne på det hadde jeg nesten forventet at LaGuarda oppdaget bildet Dexter hadde hengt på veggen, og dermed hatt solid bevis mot ham. Jeg er imponert over hvor grundig Dexter rydder opp selv når det står om sekunder før han blir oppdaget. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tidligere i episoden ser vi at Debra tar 1 pille og drikker av flaska mens hun spionerer på LaGuerta. Det samme som hun sa til Dexter at hun gjorde. Hun kan jo heller ikke ha visst hvor hardt skadet hun ville bli i kræsjen, eller om hun tok så mye dop at hun ikke ville ha våknet opp igjen. Så litt merkelig om Debra dopa seg selv, men like rart om Hannah hadde dopa henne. Hannah ville jo visst at den første Dexter ville ha mistenkt var jo henne. Så kanskje det er en 3dje part innvolvert. Siden Dexter nå har sladra på Hannah, vil ikke Hannah nå sladre på Dexter for å få lavere straff? Og burde ikke Dexter ha luktet lunten lenge før han prøvde å kverke den siste som var med på å drepe moren? Kanskje vi får vite mere neste uke, eller vi må vente til neste år. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 ^Har jo vært tendenser nå de siste episodene hvor de viser at Deb sluker nedpå med de pillene sine. Har vær ganske obvious at hun tar mer enn anbefalt dose hverfall. Håper vi får klaring på hva som har skjedd her. Dexter burde absolutt ha luktet lunta ja, hvertfall når Matthews sa til han at Laguerta visste om broren, samt de andre han drepte. Hannah kunne forsåvidt ha gjort det, men det blir for dumt om det blir måten han blir tatt på - så det tviler jeg sterkt på. Er faktisk usikker på om hun i det hele tatt blir dømt for noe. Hun er jo kun arrestert så langt. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tidligere i episoden ser vi at Debra tar 1 pille og drikker av flaska mens hun spionerer på LaGuerta. Det samme som hun sa til Dexter at hun gjorde. Hun kan jo heller ikke ha visst hvor hardt skadet hun ville bli i kræsjen, eller om hun tok så mye dop at hun ikke ville ha våknet opp igjen. Vi så bare hun tok en pille og drakk av flasken, men det trenger slettes ikke bety at hun ikke tok flere. Det er et gammelt triks som er brukt i utallige filmer og serier. Når det gjelder kræsjet visste hun neppe hvor skadet hun ville bli, men hun kunne ha kjørt i sakte fart. For alt vi vet ble hun mer skadet enn hun regnet med. Så litt merkelig om Debra dopa seg selv, men like rart om Hannah hadde dopa henne. Hannah ville jo visst at den første Dexter ville ha mistenkt var jo henne. Så kanskje det er en 3dje part innvolvert. Sesongfinalen er neste uke, så tviler på at de blander inn en tredjepart så sent. Men hvem vet? Siden Dexter nå har sladra på Hannah, vil ikke Hannah nå sladre på Dexter for å få lavere straff? Sannsynligvis. Men trenger hun det? LaGuarda har rimelig faste bevis for at Dexter er BHB, så at Hannah sladrer på ham vil ikke ha så stor betydning. Og burde ikke Dexter ha luktet lunten lenge før han prøvde å kverke den siste som var med på å drepe moren? Null Dark Passenger = null kode = forhastede beslutninger? Kanskje vi får vite mere neste uke, eller vi må vente til neste år. Sesongavslutningen er neste uke. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Dexter_episodes Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Btw. Ikke si at Doakes lever?!! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Om han har mekka til noe med de der special ops folka sine for å fucke med dental records osv og han plutselig kommer tilbake nå i siste episode blir det bare for jalla screenwriting. Kommer tilbake etter så lang tid og har latt Dexter fortsette å drepe i all den tid? Seems legit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå