Teipball Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ja, jeg har lest innlegget over, men det er ikke sikkert alle har. Hvorfor skal du gjøre akkurat samme feilen som han fyren over? Lenke til kommentar
Pro-V1* Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) hvorfor har du ikke dette i spoiler??? Endret 9. desember 2012 av Pro-V1* Lenke til kommentar
Seal Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg tror det er ytterst få som leser mitt innlegg, men ikke hans... Hvis ikke beklager jeg på det ytterste til de som tilfeldigvis leste kun mitt innlegg, og som fikk innholdet spoilet. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Grunnen til at det ikke var i spoiler, var rett og slett fordi jeg ikke tenkte såpass langt når jeg rota rundt på PC'n klokka fire på natta. >.< Men, er gjort nå i alle fall. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Spoiler fra episode 11. Jeg har en mistanke om at Debra forgiftet seg selv for å sette opp Hanna. Vet ikke om jeg forstod det helt, men var det fingeravtrykk av Hanna på den vannflaska, eller var det bare Xanax i den? Endret 10. desember 2012 av Blabla1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Litt rolig til, men samtidig spennende episode. Her skjer det ting! Jeg mistenker også Debra for å ha forgiftet seg selv. Mistenkte det igrunn helt fra samtalen med henne på sykehuset. Hvis Hannah skulle forgifte hadde Deb vært borte, som hun sa selv. Mulig at Deb bare tok nok til å slå seg ut, for å skape mistanke, og så satse på at Dexter enten dreper eller hiver henne i fengsel. Skuffet over Dexter på valget han tok, skulle likt å se han undersøke og tenke litt mer over saken, men han tenker vel ikke klart. Angående Estrada har jeg en ting å si. Well played, LaGuerta, well played. Tenkte ikke at hun skulle vært så smart. Nå er det vel ingen tvil for henne hvem som er morderen. Selv om hun kanskje ikke har bevis til å felle Dexter, så blir hun ikke å gi opp. Estrada er jo fri, så han kan jo tyste på Dexter om LaGuerta får tak i han. Nå sitter Dex fint i det, og må få tatt LaGuerta bort eller holde kjeft på en eller annen måte! Før alle andre får nyss om saken. Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg er Dexter-fan, men er ikke denne sesongen dørgende kjedelig? Mye prat, lite humor ++ . Eller må jeg se den en gang til? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Etter min mening er det en av de beste. Det er halvveis rett at det har vært mye prating, men på en god måte. De har på en måte klart å skape intensitet og spenning gjennom pratingen, noe jeg synes er bra jobba. Litt vanskelig å vise til eksempler, men er bare det inntrykket jeg har fått. Og det kommer fra en som heller ikke er så glad i prat Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg er Dexter-fan, men er ikke denne sesongen dørgende kjedelig? Mye prat, lite humor ++ . Eller må jeg se den en gang til? Syns dette har vært en av de bedre sesongene! 2 Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Har jo skjedd ganske mye forskjellig denne sesongen her. God sesong. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hannah McKay er en slu rev ass. Nesten verre enn Poison Ivy jo. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Har skjedd jævlig mye denne sesongen... Dark passenger no more til og med. Er lei spoilers for fremtidige episoder tho. Er så teit å legge ut slikt på de offisielle kanalene. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Steike. Kan ikke hel se hvordan LaGuerta ikke tror at Dexter er BHB nå. Kommer ti å bli en svett sesongfinale. Jeg tror at Hanna er uskyldig. Deb oppfører seg ikke bra om dagen. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Greit nok episode, men spesielt to ting irriterte vettet av meg. For det første hadde jeg håpet Dex ville valgt Hannah, siden jeg hater Deb intenst. Hannah står frem som en sympatisk, trivelig dame, men Deb virker mer som en hevngjerrig, sjalu bitch jeg ikke klarer å like. For det andre klarte Dex å stikke av rett før han ble tatt igjen. Det var jo nesten nøyaktig samme scene som med Phantom. Jeg hadde håpet han endelig ble tatt på fersken, spesielt siden det er sesongavslutning ganske snart. Isaak ble kastet i fengsel, men kom seg ut. Jeg ser ikke bort ifra at Hannah også kan dukke opp igjen snart, så Dex ville nok ha kommet seg ut igjen ganske kjapt uansett. (i alle fall lenge nok til å holde det gående en sesong til.) Men alt i alt en helt grei episode. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Spoiler fra episode 11. Jeg har en mistanke om at Debra forgiftet seg selv for å sette opp Hanna. Vet ikke om jeg forstod det helt, men var det fingeravtrykk av Hanna på den vannflaska, eller var det bare Xanax i den? Spennende tanke! Det som sier teorien din i mot er jo at Debra umulig kan ha visst om hun kom til å overleve krasjet eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Merkelig om det er Hannah. Hun må jo på forhånd tenkt på at alle spor vil peke mot henne. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) @Quote: Det spørs vel hvor snart hun kjørte? Endret 10. desember 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Er ganske ening i at det virkes litt merkelig at det er Hannah som har forgiftet Debra! Er jo ganske tydelig at Debra har forandret seg mye denne sesongen etter at hun fikk vite hvem Dexter virkelig er, og akkurat nå vet jeg ikke hva hun er i stand til å gjøre.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 @Quote: Det spørs vel hvor snart hun kjørte? Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Hvor snart? Hun kan jo ha kjørt utfor med vilje, og drukket vann mens hun hang i setet. Derimot, dersom hun kjørte - så hadde hun ikke visst om hun for eksempel kunne truffet motgående bil, men nå kan det hende at jeg tenker litt for mye igjennom det. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Kan det være Arlene som forgiftet henne...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå