Quote Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Kun jeg som tror at Dexter og Deb kommer til å daske snart? ^___^ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Nei, det er du ikke! Tror det skjer i siste episode. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Liten kommentar til to innlegg litt lengre oppe. Det er ikke vits med spoilertags om episoden etter episoden er sendt i USA. Uansett om det er 5 minutter etter episoden er slutt eller 10 timer. Fullt klar over at det ikke er vits, siden man følger USA-sendetid. Men det er fort gjort å glemme seg av, når det er en time siden episoden kom ut, og den såvidt har havnet på public trackers. Har gjort det selv, så ville bare være litt grei. Ellers, også spent på hvem brannmannen er. Hadde nesten helt glemt av alle brannofrene, når det er så mye annet som skjer. Sier litt Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ja, det hendte veldig mye forskjellig. Dexter begynner i hvert fall å lukte ugler i mosen til brannteknikeren, så dette blir nok å se mye til resten av sesongen. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Brannmorderen føler jeg det er potensiale over. Liten nedtur hvis de avslører det fort eller at det noe som kjipt som han brannteknikeren. 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Mange spennende spekulasjoner her må jeg si, men selv har jeg min egen. Jeg tror ikke Hannah ønsker å drepe Dexter (hvorfor skulle hun det, fordi hun ikke liker han?). Det jeg derimot tror er at hun kanskje etterhvert vil prøve å drepe Debra, men at hun i forsøket blir stoppet av Dexter, som så blir nødt til å drepe henne. På den måten får vi nok en episode hvor Dexter redder Debra, som understreker det Dexter sa i forrige episode om at de to utfyller hverandre. Om et forhold mellom dem utvikler seg etter dette er slettes ikke umulig, men jeg må si jeg tviler. Tror heller det bare fører dem nærmere hverandre. Deretter, og sannsynligvis mest i neste sesong, blir hovefokuset på Dexter/deb/Maria. 3 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Litt morsomt easter egg denne gangen: "It's a kid. No one calls an adult Bobby." Litt morsomt siden Bobby (Jim Beaver) fra Supernatural var gjest. Ellers meget bra episode, som vanlig. Litt oppturer og nedturer, men er blitt så vant med det at jeg ikke bryr meg stort lengre. Jeg bare "go with it", som de sier. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Meget bra episode ja! Høyt snitt denne sesongen. Litt spesielt at 'The Dark Passenger' er borte nå (forhåpentligvis for godt, blir teit å gå tilbake igjen), har tross alt vært med hele serien. Hannah og Dex nærmere hverandre, LaGuerta nærmere Dexter, Deb nærmere Hannah. Mye som koker sammen, og mye som kan gå galt. Regner med det er fordi det skjer så mye at de ikke gjorde en større deal ut av fantomet (brannmannen), annet enn han som fikk æren av å la The Dark Passenger forsvinne. Greit nok. Dex fikk tatt den ufordragelige faren i alle fall, synd han rakk å sende sms'en først. Spennende! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Enda en bra episode ja! Blir spennende å se hva som skjer framover med alt som kan gå galt! Også spennende å se hva Dexter gjør nå som hans "Drak Passenger" er borte! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nå kom det vel ikke fram av episoden av the dark passenger er borte, mer at den aldri har vært der. Ergo tror jeg ikke mye kommer til å endre seg på den fronten. Syns det var en fin episode, holder oppe det ekstremt høye nivået sesongen så langt har hatt. Syns det spesielt er spennende at Maria er så ekstremt nærme håndfaste bevis på at Dexter er en seriemorder. Hun har i alle fall nok nå til å virkelig kunne mistenke Dexter fullgodt. Og i forhold til teorien jeg kom med litt over her, står den fremdeles sterkt, vil jeg si. Hvis Hannah nå bare finner ut at Debra har fått vite om dette vitne, tror jeg fort det kan gå i den retningen. Eventuelt kunne Hannah bare drept vitnet, men stusset litt på hvorfor hun ikke har gjort dette allerede. Noe jeg har gått glipp av her? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nå kom det vel ikke fram av episoden av the dark passenger er borte, mer at den aldri har vært der. Ergo tror jeg ikke mye kommer til å endre seg på den fronten. Sant det, men tror ting kommer til å endre seg. Han brøt jo den koden han lever med, og bare drepte faren pga han ville det. Normalt ville Dexter funnet en annen måte å løse problemet på. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg er delvis enig. Jeg kan absolutt se for meg en mer fleksibel Dexter nå fremover, kontra hvordan han var tidligere, hvor han måtte være 100% sikker på at offeret var en morder. Men at dette skyldes hans "nye" syn på seg selv, tviler jeg dog litt på, jeg tror mer det har å gjøre med alt det nye som har skjedd, i forhold til at Debra nå vet om hans mørke side, at han er sammen med en morder som ser Dexter for den han er osv. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nå kom det vel ikke fram av episoden av the dark passenger er borte, mer at den aldri har vært der. Ergo tror jeg ikke mye kommer til å endre seg på den fronten. Jo, Dark Passenger har i aller høyeste grad vært der. Han har bare ikke vært der på den måten Dexter trodde. Dexter har hele tiden kunne brukt ham som unnskyldning, og dermed unngått å måtte ta konsekvensene for det han har gjort. Nå da han endelig forsto at Dark Passenger bare var noe han ubevist brukte som unnskyldning gikk det opp for han at det var han selv som hadde skylden i alt sammen. Det vil nok endre en god del. Dexter klarte ikke å drepe Phantom, og han drepte faren til Hannah kun fordi han selv ville det, ikke fordi Dark Passenger sa han måtte gjøre det. 2 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Uenig der du. Dark passenger var for Dexter en reel personlighet, som han så på som en faktisk halvpart av seg selv, kanskje til og med en viktigere del av seg selv enn den han er til vanlig. Det han innså i gårsdagens episode var at det aldri har vært noen dark passenger, men at alle drapene han hadde begått står utelukkende på hans regning. Ergo er det ikke noe som er borte eller har vært der. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Flere enn meg som bruker å se traileren til neste episode etter at episoden er ferdig? Kjenner at jeg angrer litt hver gang traileren er ferdig.. Måtte denne uken gå raskt.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Prøver å unngå det, og denne gangen så jeg vel bare de første 3-4 sekundene. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg så hele greia og føler at jeg så litt for mye.. Satser på at jeg klarer å holde meg unna traileren til sesongfinalen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Derfor jeg prøver å unngå se se traileren pga de ofte avslører mye av spenningen... Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Uenig der du. Dark passenger var for Dexter en reel personlighet, som han så på som en faktisk halvpart av seg selv, kanskje til og med en viktigere del av seg selv enn den han er til vanlig. Det han innså i gårsdagens episode var at det aldri har vært noen dark passenger, men at alle drapene han hadde begått står utelukkende på hans regning. Ergo er det ikke noe som er borte eller har vært der. Det var akkurat det jeg mente. Dark Passenger var absolutt ekte nok for Dexter. At det senere viste seg at den ikke var ekte likevel gjør den ikke mindre ekte i fortiden. Dexter kan ikke reise tilbake i tid og si til seg selv at Dark Passenger ikke er ekte. Jeg så hele greia og føler at jeg så litt for mye.. Satser på at jeg klarer å holde meg unna traileren til sesongfinalen. Når første navn på rulleteksten dukker opp slår jeg uten unntak av Dexter. Endret 3. desember 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Er det forresten ikke flere enn ca 2 millioner som følger med på Dexter i USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå