Gå til innhold

Dexter - Sesong 7 (USA) - **Spekulasjonstråd**


Anbefalte innlegg

Bra episode ja! Dex sitter fint i det nå. Etter det hun gjorde mot Sal Price, er jeg nå sikker på at man ikke kan stole på Hannah. Når alt kommer til stykket, og Hannah sliter, tror jeg hun er farlig for Dexter. Hun har ingen 'code' hun jobber etter, eller regler. Det sa hun fint selv. Ikke glem Isaak, som også er ute etter han.

 

I og med at Yvonne er satt opp til å være med i så mange episoder, tviler jeg på at Dexter klarer å drepe henne (enda). Det vil jo da føre til at Deb blir sinna. Veldig fint lagt opp at en av de få gangene Dexter velger å ikke drepe, så er det noen Deb vil ha død.

 

Synd å se Quinn synke så lavt, fin karakter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekstremt spennende episode denne gangen også. Syns hele sesongen har vært fantastisk så langt. Helt klart mye bedre enn de to foregående sesongene. Dex sliter ganske hardt nå med alle han har etter seg. Og i tillegg begynner Debra å komme med ønsker om hvilke mennesker han skal drepe. Jeg tror også at Hannah kan komme til å gjøre mer skade for Dexter enn å gjøre ting bedre for han. I og med at hun ikke har noen "code" som hun følger for å drepe. Og i tillegg spurte hun jo også Dexter om han noen gang hadde tenkt på hvordan det hadde vært å leve uten hans egen "code".

 

Ser på iMDB at både Hannah og Isaak er listed med 12 episoder hver seg, så alt sammen kommer nok til å bli "avslørt" på en eller annne måte i den aller siste episoden denne sesongen. Gleder meg også litt til å se hvordan manusforfatterene kommer til å avslutte sesongen, i og med at det har blitt fortalt at den neste sesongen skal være "linket" (i nærmere fremtid enn de andre sesongene har vært til hverandre). til denne sesongen. SPENENDE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil tippe at det med LaGuerta vil lede opp mot handlingen i sesong 8. Sesong 8 blir jo den aller siste, så min teori er at den blir litt som sesong 2 i handlingen (Egentlig burde de ha spart handlingen til sesong 2 til mye senere etter min mening).

 

Det blir spennende å se hvordan serien ender. Om han blir tatt, dør, klarer å kvitte seg med sin "dark passenger" eller om han bare fortsetter som før. Men dette hører kanskje mer hjemme i Sesong 8 spekulasjonstråd.

Lenke til kommentar

Jeg vil tippe at det med LaGuerta vil lede opp mot handlingen i sesong 8. Sesong 8 blir jo den aller siste, så min teori er at den blir litt som sesong 2 i handlingen (Egentlig burde de ha spart handlingen til sesong 2 til mye senere etter min mening).

 

Det blir spennende å se hvordan serien ender. Om han blir tatt, dør, klarer å kvitte seg med sin "dark passenger" eller om han bare fortsetter som før. Men dette hører kanskje mer hjemme i Sesong 8 spekulasjonstråd.

 

Jeg for min del håper LaGuerta ENDELIG blir tatt hånd om! Har aldri likt karakteren hennes, og hun har sluppet unna med all dritten sin ang egen karrierestige.

 

Jeg satser på at Hannah blir med i sesong 8 og at Dexter endelig får et langt og stabilt forhold :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På en annen side føler jeg kanskje også at Deb kan dø denne sesongen. Kanskje Sirko knuser hodet hennes med et brannslokkingsapparat mens hun er ikledd en plastpose. :-) Evt. Hannah. Selv om dette ikke hadde gjort så stor skade på Dexter. Tror i hvert fall vi kommer til å se noe av dette, siden Sirko sa til Dexter "You'll regret telling that to me" eller noe lignende da Dexter fortalte hvordan han drepte Viktor.

Lenke til kommentar

Må si det er mange spennende spekulasjoner som kommer frem her. Angående denne sesongen, og for øvrig hva som kommer til å skje videre i den siste sesongen. Prøver å få med meg alle disse teoriene, begynner helt klart å bli en del forskjellige. :p Selv syns jeg LaGuerta har roet seg ned litt i forhold til slik hun har vært i de tidligere sesongene, men det kan jo også ha noe med at hun har litt mindre tid på skjermen enn det hun har hatt i de tidligere sesongene. I forhold til sånn som hun oppførte seg før, så føler jeg hvert fall ikke at serien hadde tatt noen skade dersom hun hadde dødd på en eller annen måte. Om det hadde vært Deb. som hadde gjort det, hadde det vært bare bonus. :)

Lenke til kommentar

Det jeg lurer mest på er Batista. Skal han virkelig pensjonere seg og ta over den kafeen? Sliter litt med å finne en grunn til det, siden han kan gli ut av serien på mange andre, enklere måter. Starter han med en kafe vil vel de andre stikke innom jevnlig for å støtte ham, så da blir han jo med likevel? Det jeg håper mest på er nok at han faktisk tar over hele kafeen, og holder åpningsfest i sesongavslutningen. Isaak har lenge planlagt hevn mot Dexter og hele politistaben, så en åpningsfest med hele politistaben til stede i sesongavslutningen vil være et glimrende tidspunkt for en bombe. Et smell, en sort skjerm og lang pause. Det hadde gjort seg. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...