Seal Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ugg, jeg glemte helt at han hadde fått sparken! Men da gir det mer mening! Sånn går det når det går en uke mellom hver episode... Vant til å se én episode hver dag fra tidligere sesonger. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Litt uventet slutt! Men skal ikke si noe, ville gjort det samme.. 2 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det tok seg opp på slutten, ja. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Haha, etter episoden var ferdig satt jeg egentlig og tenkte "what the fuck just happened?". Haha, litt usikker på hva jeg mener om denne retningen historien tok, men det kan nok bli spennende det. Et øyeblikk der trodde jeg faktisk at Hannah som Louis brått og brutalt skulle bli fjernet fra serien akkurat når hun begynte å bli skikkelig interessant, men så skjedde ikke det. Heldigvis, det hadde vært døllt om også hun bare skulle være et enkelt "sidestep" til historien. Nå vil hun nok spille en større rolle i sesongens siste halvdel. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Tenkte det samme selv. Hadde litt WTF?-moment når hun plutselig fikk nålen og var plastbundet, for er jo bekreftet for lenge siden hun skal være med ut sesongen. Tok en uventet twist der ja, lucky bastard som fikk "ha" seg med naken Strahovski. Dama har fine pupper så det ut som, synd vi ikke så mer av henne. Men nå vet vi iallfall hun ikke er uskyldig og jeg tipper de ikke tar en Lumen v2, vil gjette på at hun havner på bordet igjen etter at mr. Isaak er ferdig, om ikke først. Endret 5. november 2012 av Myst Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hva er muligheten for at hun er uskyldig da? Er det for far fetched? Begynt å lure på om det er en eller annen slags tvist der, men bare spekulerer.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Epic sideboob på slutten. Dexter, din gris! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Egentlig burde vi sett den komme mtp. navnet av episoden: Do the wrong thing! Endret 6. november 2012 av tc47 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 En ting er sikkert er at Debra ikke vil bli glad! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fulgte du i det hele tatt med i episoden eller? Dexter beviste jo at hun drepte alle de folka og hun utnytter nå sin immunitet. Men jeg skjønner Dexter da, jeg hadde heller ikke hatt hjerte til å stikke en kniv når det lå en slik dame naken foran meg. Tror han gjorde endelig det vi mannfolka alltid har drømt om. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Joda, fulgte med.. Man fant giftig plante og alt sammen, alt peker hennes retning.. Men, hun har jo ikke innrømmet noe, selv på bordet.. Det er ikke noe jeg satser penger på, var som sagt bare noe jeg spekulerte på, om det kunne være en slags tvist der, siden alt er så opplagt med denne personen, men som ikke har innrømmet noe som helst og vi ikke har fått oppgitt en grunn til hvorfor hun gjorde som hun kanskje gjorde (slikt pleier det å være en liten historie av..) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Som jeg skrev, hun bruker immuniteten sin og er smart nok til å holde kjeft. Nei hva hennes motiver var vet vi ikke enda, men mulig de kom i veien for henne og eneste alternativ var å bli kvitt dem. Får nok flere tvister og avsløringer i kommende episoder. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Synes det virker rimelig åpenbart at hun har tatt livet av de personene. Hun er twisted nok til å be ham gjøre greia si da hun ligger på bordet. Ei "normal" jente hadde ikke reagert sånn. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hun er sikkert (nesten) like fucka i hodet som Dex. Det blikket de ga hverandre etter han skjærte opp plasten sa alt. Spent på om de blir å kjøre på en killing spree i lag. En ting er sikkert, kjerringa er heit! 3 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Håper for guds skyld at de ikke begynner å drepe sammen... Dex er klart mest interessant når han gjør ting på egenhånd. Jeg vil ikke ha en Miquel/Lumen 2 i henne, så håper de løser det på andre måter. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Så ening så ening! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Meget bra episode, må jeg si. Dexter sliter litt nå. Kan ikke si jeg klagde over starten på episoden heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå