Gå til innhold

Dexter - Sesong 7 (USA) - **Spekulasjonstråd**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, etter episoden var ferdig satt jeg egentlig og tenkte "what the fuck just happened?". Haha, litt usikker på hva jeg mener om denne retningen historien tok, men det kan nok bli spennende det. Et øyeblikk der trodde jeg faktisk at Hannah som Louis brått og brutalt skulle bli fjernet fra serien akkurat når hun begynte å bli skikkelig interessant, men så skjedde ikke det. Heldigvis, det hadde vært døllt om også hun bare skulle være et enkelt "sidestep" til historien. Nå vil hun nok spille en større rolle i sesongens siste halvdel. :)

Lenke til kommentar

Tenkte det samme selv. Hadde litt WTF?-moment når hun plutselig fikk nålen og var plastbundet, for er jo bekreftet for lenge siden hun skal være med ut sesongen. Tok en uventet twist der ja, lucky bastard som fikk "ha" seg med naken Strahovski. Dama har fine pupper så det ut som, synd vi ikke så mer av henne. :innocent:

Men nå vet vi iallfall hun ikke er uskyldig og jeg tipper de ikke tar en Lumen v2, vil gjette på at hun havner på bordet igjen etter at mr. Isaak er ferdig, om ikke først.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Fulgte du i det hele tatt med i episoden eller? Dexter beviste jo at hun drepte alle de folka og hun utnytter nå sin immunitet. Men jeg skjønner Dexter da, jeg hadde heller ikke hatt hjerte til å stikke en kniv når det lå en slik dame naken foran meg. Tror han gjorde endelig det vi mannfolka alltid har drømt om. :p

Lenke til kommentar

Joda, fulgte med.. Man fant giftig plante og alt sammen, alt peker hennes retning.. Men, hun har jo ikke innrømmet noe, selv på bordet.. Det er ikke noe jeg satser penger på, var som sagt bare noe jeg spekulerte på, om det kunne være en slags tvist der, siden alt er så opplagt med denne personen, men som ikke har innrømmet noe som helst og vi ikke har fått oppgitt en grunn til hvorfor hun gjorde som hun kanskje gjorde (slikt pleier det å være en liten historie av..)

:)

Lenke til kommentar

Som jeg skrev, hun bruker immuniteten sin og er smart nok til å holde kjeft. Nei hva hennes motiver var vet vi ikke enda, men mulig de kom i veien for henne og eneste alternativ var å bli kvitt dem. Får nok flere tvister og avsløringer i kommende episoder. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...