Rembrandt Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei, jeg skal ta et realfag for å få ett poeng og lurer på om jeg bør ta Fysikk 2 eller IT 1+ IT2 eller noe annet som lett kan gi meg 6'er uten så mye slit. Jeg vet at Fysikk 2 er egentlig to eksamener muntlig pluss skriftlig. Lurer på om det er lett å få 6er på den? er det noen andre enkle realfag som man kan vurdere? ser frem til gode råd. Lenke til kommentar
jon_s Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg vil ikke påstå at fysikk 2 er et "lett" realfagspoeng... Vil tro at IT 1 + 2 er lettere, evt. forskningslære eller biologi, hvis du ikke har tatt det allerede. 1 Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg har hatt fysikk tidligere, men jeg klarte så vidt å bestå det faget. Det er mye man må huske, og problemet er at man vet aldri hva slags eksamensoppgaver som kan dukke opp. Det jeg hater med fysikk og matematikk er at sensurer kan hente problemstillinger fra fjerne østen noe som ikke er nevnt i lærebøker engang. Som f.eks den eksamen i matte r1 i høst 2011, hvor i satans rike kom tanken på forbannede sirkler. Jeg lurer på om hvis man tar IT 1 og Teknologi og forskningslære 1, hvor mange poeng får man da? er de to lette fag? Må man ha både 1 og 2 for å få poeng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå