DrPhD Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei! Har nettopp vært på CDON og sett på PSP. De selger to forskjellige typer. PSP street og PSP 3004. Jeg har søkt litt på nett osv, men har fremdeles ikke funnet god nok informasjon til å trekke en endelig konklusjon om hvem som er best. Noen som har erfaring med noen av de, eller kan forklare de tekniske forskjellene? Trenger kjapp hjelp, ettersom jeg må bestille før kl. 10. (Ellers blir det sendt etter jul, og dette er en gave til en god venn). Takk for eventuelle svar. (: Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Uff så kjedelig at du ikke fikk svar... :/ Hva ble det til? Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 hvis du vil ha wifi på den kjøp psp 3004. hvis du ikke vil ha/trenger wifi kjøp psp street. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Dette er en gammel tråd Morgan. Sopa ( signaturen din ) er ikke lenger gyldig også. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Dette er en gammel tråd Morgan. Sopa ( signaturen din ) er ikke lenger gyldig også. ok. har hatt så mye og gjøre at jeg har mistet tids perspektivet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå