Xerk Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei! For et par dager siden fikk jeg en PC levert av komplett. http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10502. Jeg merket at jeg hadde bare SSD harddisken, siden jeg kun hadde plass til bare ca 90 GB. Når egentlig Western Digital Caviar® Green 1TB skal være med. Men den er vel tydligvis ikke det når jeg kun har plass til 90GB. Jeg sendte mail til komplett og fikk svar i dag. Jeg sa til dem at de hadde glemt å montere den harddisken osv. Svaret jeg fikk var " Hei. Maskinen kommer med en 90GB SSD disk som operativsystemet ditt er installert på, det er denne disken du da kikker på. " Det jeg da lurer på er. Hva faen mente de med det ? Jeg har til og med betalt for den harddisken. Takker for svar! Hjelp! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Du har kjekket fysisk at den ikke er der? Lenke til kommentar
Xerk Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Sjekket nettopp. Den er faktisk der /facepalm, men den virker tydligvis ikke :S ? Er den da defekt elr. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Slapp av du må bare partisjonere den. Dette kan du gjøre under "Disk Management" i Windows. Endret 20. desember 2011 av martin808 Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Den bør dukke opp i diskbehandling. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Følg denne tutorialen! http://www.youtube.com/watch?v=luuKu0RazSE Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Mest sansynligvis er disken bare ikke aktivert for bruk i windows. Før dette vil den ikke dukke opp som et valg under min datamaskin. Video tutorialet over anntar jeg dekker det du trenger å vite om det... -Stigma Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Viss du åpner datamaskinbehandling og hardisk behandling inni der igjen vil du sikkert finne en disk med ett eneste stort ubrukt volum på. Da kan du partisjonere som du måtte ønske. Kan hende du må initalisere disken også. Regner med at du alerede har sjekket at disken har strømkabel og at ata pluggen er montert både på disk og hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå