Gå til innhold

BK: Wireless Energy

Bjerknez

Anbefalte innlegg

Sitter og saumfarer kritikktrådene her i forumet i mangel på kreativitet. Før så bare dukket motivene opp, men nå har jeg motivtørke tror jeg... hehe.

Men så fikk jeg se en del batterier som lå slengt rundt på kontorpulten, og da var det frem med makroen.

Noen liker det sikkert, og andre ikke :)

post-30214-0-03302200-1324336853_thumb.jpg

EXIF:

Lukkertid: 0.4sek.

Blender: f/4.5

ISO: 1600

Brennvidde: 100mm

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lav dybdeskarphet er morsomt, særlig når det blir så tydelig som i dette bildet. Selve motivet er jeg derimot ikke helt forelsket i, men man tar det man har, særlig når man har litt tørke...

Et tips jeg fikk en gang: Hvis du sitter hjemme og sliter med å finne ut hva du har lyst til å fotografere tar du papirkurven din og tømmer den utover bordet. (Vel og merke om det KUN er papir i den! Gammel mat osv er ikke gøy å smøre utover bordet.) Så setter du lys mot det, og ser om du finner figurer i de sammenknøvlede papirkulene.

Lenke til kommentar

Haha syntes dette bildet var kult jeg.

Ikke noe som kan taes i bruk noe sted sånn rent motivmessig, men artig og innovativt syntes jeg det var :)

Takk for det :)

Var meningen at det skulle være et ganske orginalt motiv ja. Vi snakkerjo om en remse medbatterier på en kontorpult her, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...