knust90 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Vil ikke lage en tråd bare for og syte, men tror det hadde vert greit og bare fått ut litt av den dritten jeg sitter med i hodet. I det siste året har jeg drevet med litt forsjellig tull. Røkt hasj/mj fast,tatt endel piller som sobril,valium,zolpidem actavis,paralgin forte/pinex forte osv osv. Har aldri drevet med kokain,amf eller heroin. Men kan vell snart regne pille misbruket mitt som "heroin". Har nesten mistet hukommelsen helt og har blitt jævlig deprimert i det siste. Jeg orker ingenting lenger,alt er et ork, driter i skole og absolutt alt. Og opp i det hele så er moren min i veldig dårlig form, og har mest sannsynelig ikke mange månene igjenn og leve. Det tar knekken på meg fullstendig, og ender med at jeg spiser meg pillefjern som faen. Jeg vil ikke ha noen moralpreken. Jeg er fullt klar over hvor dom jeg har vert, og prøver nå og få orden på dette (uten noe særlig lykke). Håper noen av dere kan gi meg noen gode råd Takker for svar! Mvh Gutt 21 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Uhm...denne var vrien ja. Slutt å knipse piller? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Det siste du skal få av meg er en moralpreken, for det virker bare mot sin hensikt. Det at du innrømmer til deg selv at du har disse problemene og også forteller om det her på forumet er viktig for å komme seg videre. Høres ut som du sliter med både angst og depresjon som er sterk nok til at motivasjonen din er så lav at du er så stresset at du har fått hukommelsesproblemer. Høres også ut som du har gått stresset så lenge at det har satt seg som muskulære smerter. Du trenger noen oppegående til å hjelpe deg å rydde i hodet ditt og å få struktur på ting. Mange har lett for å gi seg selv all skylden for det negative som skjer med en selv, men det er ofte en ganske sammensatt greie som har rot i flere ting som du ikke skal bebreide deg selv for. Når man er deprimert i tillegg så blir det ofte ekstra mye. Du har absolutt ikke all skyld selv om det føles sånn akkurat nå. Ting kan bedres, og tar du rette grep nå så blir det overkommelig! Du bør så fort som mulig ta opp situasjonen din med din fastlege for å komme i behandling, for du trenger oppfølging NÅ. Skjønner at situasjonen din er fortvilet, men det gjør det desto viktigere at du tar tak i den og tar ansvar. Hold oss gjerne oppdatert om hva som skjer videre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå