AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 hadde blitt voldtatt.. eller kunne du i det hele tatt vært sammen med hun?Postet av anonym: e92ee6cb71dd831427dd27949d7ed53c Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvis det hadde vært 100% sikkert at det hadde vært en voldtekt med maktbruk og ingen frivillig handling(utroskap?) så hadde det ikke vært noe problem og fortsette forholdet. Det hadde sannsynligvis vært vanskelig å spise situasjonen til å starte med, men er det snakk om et godt forhold med en normal partner hadde det nok gått seg til etterhvert=) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 nei (dog er ikke i forhold) Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 19. desember 2011 Selvfølgelig! Hvis jeg hadde vært glad i henne eller elsket henne, så hadde jeg selvfølgelig syntes synd på henne! Og ville stilt opp for henne! Skal jeg liksom forlate henne fordi at en annen mann har hatt sex mot hennes vilje? Hvor hun evt kan ha bli truet eller blitt utsatt for fysisk vold? Postet av anonym: 63c93bfc4dee9be6d9cf9992394cdff4 14 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Mente at jeg selvfølgelig hadde blitt ved hennes side* og ikke at jeg hadde forlatt henne som jeg ser at jeg skrev Postet av anonym: 63c93bfc4dee9be6d9cf9992394cdff4 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Selvsagt hadde jeg ikke det. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg skulle gjort det. Lenke til kommentar
Ingenuity Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg kan se problemene folk vil ha med å fortsette i et forhold, når alt blir snudd på hodet. Men, hvis man kan relatere voldtekt til noe en mann kan oppleve, så er det blind vold. Det blir litt av det samme prinsippet. Det blir som om jenta skulle gått fra en mann på grunn av at var blitt banket opp. Er man i et stabilt forhold, er det noe man bør jobbe med sammen. Så svaret blir: Nei, jeg ville ikke forlatt kjæresten. 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 nei, det ville jeg neppe gjort. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Siste hun trenger er at noen forlater henne... :/ 5 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Tror jeg ville syntes det hadde vært så nasty at jeg ikke hadde orket å ha sex med henne mer. Ville bare tenkt tanken på at hun ble voldtatt lol, nasty.. 3 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Hadde nok ikke ditcha henne med en gang, men etter hvert... Endret 21. desember 2011 av Kanye West Lenke til kommentar
Populært innlegg toth Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 Tydeligvis endel som ikke bruker hjernebarken her, og tenker seg om før de svarer. Dere tror tydeligvis at voldtekt har noe med seksualiteten å gjøre. VOLDTEKT ER IKKE SEX! Voldtekt er vold. Så som en klok kar sa, ikke sammenlign det med utroskap eller annen form for seksuell krenkelse når du skal sette deg inn i situasjonen, sammenlign med blind vold. Syns du dama di skulle gått fra deg om du ble banka opp av 3 rasshøl på vei til nachspiel? Fordi hun rett og slett ikke kunne se på deg som skikkelig mann mer, når du tok i mot juling uten å sende de andre på sykehuset? Du er tydeligvis ikke mann til å beskytte henne og deres barn, så det er selvsagt forsvarlig at hun går fra deg? 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zabaniya Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 Hvis kjæresten din visste at du ville gjort det slutt dersom hun ble voldtatt, tror du hun ville dumpa deg da? 10 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvis kjæresten din visste at du ville gjort det slutt dersom hun ble voldtatt, tror du hun ville dumpa deg da? Garantert. 3 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg fatter virkelig ikke hvordan enkelte her tenker. Forlate kjæresten sin, fordi hun ble voldtatt? Hva i svarteste, innerste helvete er det som feiler dere? Her blir dama di utsatt for en grov voldshandling, og fremfor å støtte henne og hjelpe henne når hun har opplevde det sannsynligvis vanskeligste hun kommer til å oppleve i hele sitt liv, så svarer du med å "dumpe" henne? Jeg er så sjokkert at jeg rett og slett ikke finner ord. 9 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 +1 til Toth som tydeligvis har hue skrudd på riktig vei. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg skulle gjerne sagt at jeg er en av dem som ville holdt med henne og støttet henne gjennom alt. Det er det etisk riktige. Men jeg ville ikke gjort det. Jeg ville forsiktig funnet en annen. Det kan hende jeg bare ikke har funnet en jeg bryr meg nok om. Jeg ville rasjonalisert det for andre ved å si at voldtekten endret henne, og at det hun da ble ikke var noe jeg "elsker". Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Tror det ville drept dere sakte men sikkert om dere hadde fortsatt blitt i forholdet Lenke til kommentar
hvafaen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Kommer helt ann på. Kolapser hun helt og blir der så må hun nok byttes ut. Jeg nekter å bli dratt ned i et sort høl. Nå skal det også sies at det å gi opp uten å prøve er feigt. Så man må jo prøve en stund. Hvis du syns det er vanskelig å ha sex med hun etterpål, kan du jo tenke deg hvor vanskelig hun har det! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Absolutt ikke, med mer eller mindre hun prøver å skyve meg vekk og vil ha plass for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå