Gå til innhold

Hvor gjør dere av boulders og gravel når dere graver huler?

Anbefalte innlegg

Jeg graver huler som bare helvette på kryss og på tvers. Mitt største problem er at mitt inventory fylles opp med boulders og gravel. Jeg er ikke noen tilhenger av å bygge enorme steinbygninger oppå bakken, men bruker heller et fåtall boulders til å bygge noen enkle byggninger og bruker heller tid på å grave etter edle metaller.

Inventoryet blir som sagt fullt med stein og grus. Hva gjør dere med dette når dere er langt pokkerivold under jorda. Gravere dere små "graver" og sjakter som dere forsøker å kaste ting nedi?

Problemet mitt er at jeg til stadighet støter på mitt eget skrot om man kan si det sånn. Er det noen mulighet for å "delete" grus og boulders man ikke vil ha?

Er alternativet rett og slett å bare lage en helvettes masse kister og slenge dritten oppi der når man ikke trenger det?

Jeg bruker kistene primært til å ta vare på ting jeg trenger og da blir det vanskelig å skille mellom kister med nyttig innhold og kister med skrot.

Fant en lavasjø oppå bakken på en øy her. Får evt ta en "mission" da og ta med meg 40 kister med boulders og gravel og pælme oppi der?

Noen tips å komme med til en ivrig muldvarp?

En siste ting. Så fort man har fått litt ironarmours og laget seg ironsword og bue så er man ikke akkuratt redd for å dø lenger i spillet. Er nesten litt for lett å overleve angrep nå synes jeg... Burde vært noen litt heftigere monstere der også....meeeen det var jo ikke det dette spm handlet om....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ta med deg ei bøtte lava.

2. Når du har mye drit osv fjerner du bare en blokk i bakken og tømmer bøtta med lava oppi der.

3. Så sikter du på lavaen, trykker du på "e" eller "i"og trykker på en stabel og klikker utenfor ruten. (da kaster den hele stabelen på en gang)

4. Når du har kastet det du vil kaste, tar du opp lavaen igjen med bøtta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis du vil ta vare på det i kister, og siden du er så glad i å grave, kan du bare grave ut en slags kjeller som du fyller med kister, og pælmer alt skrotet oppi. Sett gjerne et skilt utenfor med teksten "skrot" hvis du har trøbbel med å skille kistene med skrot fra kistene med nyttige ting. Men som sagt, hvis du vil kvitte deg med blokkene for godt er bøtta med lava tingen.

Og har du fått laget deg en iron-bue? Trodde ikke man kunne det, da jeg bare har laget trebue av staver og tråd. Uansett, er ikke plaget av å dø, bortsett fra hvis jeg kløner det til og faller i et lavahull. Men de selvmordsbomberne er fortsatt utrolig plagsomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...