Gå til innhold

Headsett 1500-3000kr Hjemmebruk


Jolo

Anbefalte innlegg

Såg selv dette tilbudet i helgen som var, men hadde ikkje mulighet til å skrive det, da eg ikkje hadde nett tilgang.. Så bra noen andre såg dette..

 

Men som lyd og bilde skriver, så er dette noen gode hodetelefoner, og de samanlikner med andre produkter i samme prisklasse, og da var prisen 4 lapper.. Så mener forsatt att du skal sjekke dem ut.

 

Senn HD 650 virker ikkje som noko bra kjøp etter å ha sett denne da...

Men alt er jo smak og behag..

 

Link til tester av hodetelefoner..

Men anbefaler å teste hodetelefoner før du kjøper, sjølv om noken meiner dei er konge, så kan du hate dei.. Så anbefaler deg å stikke innom eit par seriøse forhandlere å teste, og helst uten hodetelefon forsterker.. Da du kun skal bruke lydkoret, som ikkje klarer å drive noken tungdrevne saker..

 

Takk for tipset, men sliter kraftig med å få testet. Finnest ingen butikker her i Trondheim som selger HD 650. Eneste mulighet for testing er vell å kjøpe på nettet og ta godt vare på innpakningen, for å retunere om de ikke passer min smak. Elles tror jeg lydkortet skal kunne drive ganske tungdrevne headsett. Det har innebygd forsterker og etter anmeldelsene jeg leste før jeg kjøpte det skal det være tilstrekkelig for det meste av hodetelefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, teste eit nytt produkt er jo ikkje det beste heller, da lyden utvikler seg igjennom hele innspillingen, som ofte er rundt 300timer.. Men lyden blir jo bare betre, så vist du mener den er bra ved kjøp, så har du vel kanskje valgt ein for høy prisklasse med tanke på lydkvalitet.

Lenke til kommentar

HD650 er et godt valg for allround lyd.

AKG sine større modeller sitter som fløyel på øret, merker absolutt ingenting sammenlignet med andre headset. Men de er som andre sier noe diskantpreget, kan vel også kalles for nøytral lyd. Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt med han som mener bøylen gnir i hodet, men jeg får brødsveis som med alle andre øretelefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...