Gå til innhold

Lønner det seg kjøpe pakkereiser eller fly og hotel separat?

cmi

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg og samboeren sitter og planlegger reise nå i Januar/februar, og da er spørsmålet, lønner det seg og bestille pakkereise eller hotel og fly separat? Vi vurderer Egypt eller noe lignende, anbefalinger til reiseselskaper, eller hotel/fly selskaper som har fine turer til hyggelige priser i januar/februar taes imot med takk :)

Grunnen til at jeg spør er fordi vi bestilte fly og hotel separat i fjord når vi dro til Polen, og bodde 4 netter på suite på 5 stjerners hotel, og kom rimelig bra ut av det pris messig... Er ikke så inn i så mange måte og reise på ennå, er jo ikke så gamle karen, så har lyst og lære litt om dette. Kan liksom bare navnet på de kjente reiseselskapene, som; Ving, startour etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man tror som regel det er billigst å kjøpe det sammen, men det er ikke alltid tilfellet. Jeg vet ikke noe om hvordan det er i Egypt og har ingen konkrete svar å gi deg. Vil bare råde deg til å søke en del på nettet etter forskjellige hoteller og fly, både pakkereiser og separat. Det kommer litt an på hvilken standard dere ønsker og. De billigste overnattingene er ofte ikke med på pakkereiser. Bruker man litt ekstra tid kan man finne noen fine skatter:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...