Stingher Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Tenkte jeg skulle poste bildene fra mitt siste prosjekt: Dette var altså utgangspunktet da jeg satt i gang på nytt: - Satt i en Vantec Nexus NXP205 viftekontroller i front, noe som førte til litt ledningsrot. Sammen med katoder, invertere osv. - Etter litt opprydning, inni sitter det et par uv-kabler. - Skjærte ut et ektra 80x80 viftehull bak, kuttet også ut den org. viftegrillen, og satt på nye griller. Etterpå satt jeg på lister for å dekke kantene. - Byttet ut de røde led'ene i fronten mot disse blåe isteden, og skjærte ut tre hull til trykkknapper (av/på vifter/katoder). Øverst sitter det en lydkontroll og av/på knapp til toppviften. - I mørket - Kan velge mellom et lys om gangen eller kombinere. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Stilig den . Lakke Soundcontroln kanskje? skilte seg litt for masse ut.. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Ja, har tenkt på det, men så er det å ikke få lakk nedi hullene til mic'en da. og ikke få skyveknappen til å henge seg fast. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 hvor er Cd'romen:D Knall deilig jobb, Det Lian Li kabinettet der er det tøffeste som finnes!! husk det !!!! Å du gjorde det endadeiligere:D Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Denne du mener? Det kalles stealthing, har en cdrom til som er gjemt på samme måte. Får dem ut ved å trykk på plata bare. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Må forresten nevne at jeg har byttet ut det orginale sidevinduet med striper på, med et helt klart som jeg har festet en dragon-etch på. Blir litt reinere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå