salten123 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg vurderer å kjøpe en Avensis Verso, men under prøvekjøringen var det en del lyd i bilen på motorveien. I diverse reviews jeg har lest står det at den skal være ganske stille, så jeg får det ikke til å stemme helt. Kan det være dekkene på den spesielle bilen? Har noen erfaringer med Avensis Verso? Er den bråkete? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Store felger? Hva slags støy? Vindstøy? Hjulstøy? Motor? Eller andre passasjerer? Endret 19. desember 2011 av grizzlyx Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Vi har en Toyota Verso på jobben, og den bråker ikke spesiellt mye. En av de største støykildene på moderne biler er at mange biler leveres med helt feil dekkdimensjon. Lavprofilhjul ser fint ut for mange, men det går ut over komfort og støynivå på vanlige biler med moderat støydemping. På norske veier er det bare tull med lavprofildekk. Tipper bilen du prøvde har slike. Endret 23. desember 2011 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå