RAK-foto Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 .. en del av Amalfi by Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Flott perspektiv på dette bildet, synest nok den skålen i venstre kant blir noe dominerende. Det ville nok værtmer harmonisk med bare blomster i forgrunnen og samme perspektiv oppover byen. Samtidig ser jeg at du har mye å gå på når det gjelder lukketid, så jeg ville nok valgt en ennå mindre blenderåpning for å oppnå mer dybdeskarphet. Jeg vet ikke hvordan ditt kamera takler høy iso, men sannsynligvis kunne du også her justert ned et trinn. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Spesielt og kjempefint bilde! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Liker "teksturen" i dette bildet. Fargene og lyset skaper en god helhet Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Flott utsnitt og komp. Ellers følger jeg fotogigens betraktninger Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Smukt billede med fine farver og skarphed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg