Gå til innhold

Ny mobil til min 9 åring. Har kjøpt Xperia x10 mini Pro, men er usikker:(

balder

Anbefalte innlegg

Eg har nettopp kjøpt mobiltelefon til min datter. Ho ynskjer seg denne Somy Xperia X10 Mini Pro. Eg fant den telefonen til kr. 799,- uten abo på nett så eg synnes at dette er ein grei pris for ein mobiltelefon til ein unge. No har eg googlet litt og det ser ut som at den kan kun oppdaterast til Android 2.1. Kva er forskjell på Android 2.1 og 2.3? Er det nokon funksjoner som har noko betydning for ho?

No i etterkant så fant eg ein annan telefon som koster bare par hundre ekstra

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobil-uten-abonnement/LGP500BLACK/lg-p500-optimus-one

og denne men utsolgt, muligheit å skaffe den på andre måter

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobil-uten-abonnement/S5360GREY/samsung-galaxy-y-s5360-gra

No er det Xperia X10 mini pro ho vil ha da denne hadde tastatur, men det kan hende at ho hadde vore fornøyd viss ho hadde fått feks denne Samsungen også. Ser at Xperia x10 mini Pro har fått fantastisk omtale, men er ein utgått mobil. No har eg bytterett på denne telefonen så kva seier dere? Ser ut som Xperiaen har bedre spesifikasjoner enn dei andre telefonen som kamera 5mp, men kun android 2.1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du peiling på kva som er på Android 2.3 om ikkje er på 2.1?

Hei!

det er en mange forskjeller på android 2.1 og 2.3, men tror ikke de er så vesentlige for hun ;)

det er litt med strøm sparing, fixer noen bugs, den kan dele nettverket o.l

visst du kjøper smarttelefon til henne anbefaler eg at du skrur av data nettverket slik at ikke det blir høye regninger eller visst hun har kontant kort ( anbefalt i den alderen) ikke bruker d opp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...