balder Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Eg har nettopp kjøpt mobiltelefon til min datter. Ho ynskjer seg denne Somy Xperia X10 Mini Pro. Eg fant den telefonen til kr. 799,- uten abo på nett så eg synnes at dette er ein grei pris for ein mobiltelefon til ein unge. No har eg googlet litt og det ser ut som at den kan kun oppdaterast til Android 2.1. Kva er forskjell på Android 2.1 og 2.3? Er det nokon funksjoner som har noko betydning for ho? No i etterkant så fant eg ein annan telefon som koster bare par hundre ekstra http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobil-uten-abonnement/LGP500BLACK/lg-p500-optimus-one og denne men utsolgt, muligheit å skaffe den på andre måter http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobil-uten-abonnement/S5360GREY/samsung-galaxy-y-s5360-gra No er det Xperia X10 mini pro ho vil ha da denne hadde tastatur, men det kan hende at ho hadde vore fornøyd viss ho hadde fått feks denne Samsungen også. Ser at Xperia x10 mini Pro har fått fantastisk omtale, men er ein utgått mobil. No har eg bytterett på denne telefonen så kva seier dere? Ser ut som Xperiaen har bedre spesifikasjoner enn dei andre telefonen som kamera 5mp, men kun android 2.1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg har en slik Xperia via jobben og touchskjermen på min er helt håpløs å bruke, men det er mulig det er noe feil med mitt eksemplar. Tastaturet er dog gull verdt, ufattelig kjekt med tastatur spesielt når skjermen er helt ræva. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har xperia mini'en uten tastaturet, og den fungerer kjempefint. Hatt den i over ett år nå, no problemz. Lenke til kommentar
balder Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Så eg kan trykt gi ho denne telefonen? Det er jo denne ho ønsker seg. Det er sikker for nabojenta har samme. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hadde skjermen(på min) vært vettug så hadde det vært en knalltelefon. Jeg mistenker dog at det muligens er noe feil med mitt eksemplar. Jeg har klådd mye på HTC skjermer og de oppfører seg ikke slik som den møkkaskjermen på Xperian min(Uhm..jobben sin). Lenke til kommentar
balder Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Har du peiling på kva som er på Android 2.3 om ikkje er på 2.1? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Nope. Jeg kom forresten på at smsdelen i Xperian min krasjer og henger seg innimellom også. Ikke kritisk kanskje men en smule irriterende. Men det kan godt være at min telefon lider av noe. Lenke til kommentar
haugsmeister Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har du peiling på kva som er på Android 2.3 om ikkje er på 2.1? Hei! det er en mange forskjeller på android 2.1 og 2.3, men tror ikke de er så vesentlige for hun det er litt med strøm sparing, fixer noen bugs, den kan dele nettverket o.l visst du kjøper smarttelefon til henne anbefaler eg at du skrur av data nettverket slik at ikke det blir høye regninger eller visst hun har kontant kort ( anbefalt i den alderen) ikke bruker d opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå