jahas Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hei! Skulle gjerne ha skrivd ut noen sider, men virker ikke som om printeren fungerer når det ikke er fargetoner, selv om jeg bare skal skrive ut svart/hvitt. Kan dette stemme? Noen måte å omgå det på? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Tror nok det er slik ja, har samme problemet selv. Orker ikke å kjøpe toner til mangfoldige hundrelapper for å skrive ut noen sider med skrift.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Tror HP-skrivere kan skrive ut sort/hvitt selv om du er tom for farge. Min HP kan faktisk skrive ut selv om det ikke er blekk igjen i det hele tatt. Får selvfølgelig ikke noe på papiret men er greit å kunne tømme patronene helt samt å kunne skrive ut selv om jeg mangler kun gul. Til min forrige Epson fant jeg programvare som kunne nullstille blekkpatronene så printeren trodde de var fulle. dermed kunne jeg printe noen sider til. Desverre husker jeg ikke hva det het eller om det fungerer på din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå