Jonasphilipe Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Har ett par videoklipp som ligger på youtube som vil skal klippes sammen til enn remix kan kan godt betalte litt , men det som bør få med er at den skal publiseres på kjendislekkasjen.no som er ett veldig godt besøkt nettsted + at den ligger godt ann på google :-) så har du navnet ditt her så kan det hende du blir oppdaget som edtior. Endret 4. januar 2012 av Jonasphilipe Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 jeg kan, men jeg gjør det gratis. Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 jeg kan, men jeg gjør det gratis. seriøst?:-) okei sender deg ønsker på pm! Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Noen andre som melder seg? pm, han forrige trakk seg men som sagt kan betale om dere ønsker det:-) Vil gjerne ha litt proft redigert det er betaler for:-) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Synes ikke 120kr var så veldig sjenerøst for "proff redigering". :/ Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Synes ikke 120kr var så veldig sjenerøst for "proff redigering". :/ Kall det midt i mellom amatør,og proff da så har du titelen:) Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Nå da, folkens noen som kan slikt? :-) Glemte og si at må får publisert på kjendislekkasjen.no som er godt besøkt nettsted. så har man navn sitt der Ja, kanskje man blir oppdaget! Endret 4. januar 2012 av Jonasphilipe Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Joda, men de som kan slikt tar ikke 120kr i fastbetaling pr oppdrag. Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Joda, men de som kan slikt tar ikke 120kr i fastbetaling pr oppdrag. Hva mener du? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du vet godt hva eg mener. 120 kr er et skambud. Nå har du redigert det bort så kan det jo hende noen tilbyr seg å gjøre det for en akseptabel sum. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Å få navnet sitt på trykk for noe helt fullstendig underbetalt er ikke god reklame for seg selv - man kan ikke da forvente å få noe særlig bedre betalt fra samme kunde neste gang. Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Herregud Nei,da tvinger ikke noen. Kunne seriøse takk Veit noen gjør det på hobby basis også ikke bare som busniess:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå