Gå til innhold

Blir svimmel og følelse av spy under trening...?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vet ikke hvorfor men etter ca 20 min med styrke trening så føler jeg at jeg må kaste opp, jeg får litt spy opp i munn, ikke mye men bitte litt og i tillegg til det så blir jeg små svimmel.

Jeg drikker ca 1-1,5 liter vann i løpet av ca +-1 time om det har noe å si.

Vet noen om hvorfor dette

Takknemlig for all svar :)

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for all svar folkens.

Jeg pleier å ta i mye under trening men tar også litt pause mellom hver økt, så kan være det ja.

Jeg tar litt weight gainer rett før trening pga jeg er allergisk mot nesten all frukt og nøtter, men det holder kanskje ikke med weight gainer før trening.

Jeg hadde problemer med å puste under trening før men har fått vane av å puste ut når jeg løfter og inn på vei tilbake.

Jeg har trent i 1 år og aldri blitt sånn som dette før.

Jeg skal prøve å drikke energi drikke underveis på treningen imorra kveld og se om det hjelper.

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Jeg tar litt weight gainer rett før trening pga jeg er allergisk mot nesten all frukt og nøtter, men det holder kanskje ikke med weight gainer før trening.

HER har du problemet, inntar du næring umiddelbart før trening så vil kroppen måtte gjøre flere ting på en gang. Og siden trening er såpass ressurskrevende så vil kroppen si fra når den rett å slett ikke klarer å prosessere alt den skal.

Ta gaineren minnimum en halvtime før, proteinene og karboen blir ikke borte før du er ferdig å trene, faktisk ikke borte før det er gått 6-8 timer og da bare fra magen...

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Jeg fant ut problemet, det er nemlig 'Ripped Freak' som jeg tar ca 30 min før trening som skal gi energi. Droppa den idag og ble ikke svimmel eller fikk oppkast følelse i det hele tatt, og når jeg tenker meg om så ble jeg aldri kvalm eller svimmel før jeg begynte å bruke dette produktet.

Tusen takk alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...