MercedesMotor Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Hei, Jeg vet ikke hvorfor men etter ca 20 min med styrke trening så føler jeg at jeg må kaste opp, jeg får litt spy opp i munn, ikke mye men bitte litt og i tillegg til det så blir jeg små svimmel. Jeg drikker ca 1-1,5 liter vann i løpet av ca +-1 time om det har noe å si. Vet noen om hvorfor dette Takknemlig for all svar Endret 19. desember 2011 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Prøvd å ikke spise rett før trening? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Jg spiser ca. 1 time og 30 min før trening. Spiser ofte noe sunt og grovt. Har aldri spist rett før trening. Endret 19. desember 2011 av MercedesMotor Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvis du holder høyt tempo i 1 time så er du tom for energi lenge før du er ferdig med økta di. Prøvd å fylle på med energidrikk eller frukt under trening? Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Enkelt og greit; du tar for hardt i. Prøv og slapp litt av når du trener Om det ikke fungerer - kan jeg ikke komme med mer hjelp, desverre. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Holder du pusten når du løfter? Det kan jo fort føre til svimmelhet osv. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Tusen takk for all svar folkens. Jeg pleier å ta i mye under trening men tar også litt pause mellom hver økt, så kan være det ja. Jeg tar litt weight gainer rett før trening pga jeg er allergisk mot nesten all frukt og nøtter, men det holder kanskje ikke med weight gainer før trening. Jeg hadde problemer med å puste under trening før men har fått vane av å puste ut når jeg løfter og inn på vei tilbake. Jeg har trent i 1 år og aldri blitt sånn som dette før. Jeg skal prøve å drikke energi drikke underveis på treningen imorra kveld og se om det hjelper. Endret 19. desember 2011 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Gjør det og la oss få vite hvordan det går. Kan jeg få anbefale battery energy brus? Det er en real oppkvikker under den siste kvarten. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Kanskje du tar i for hardt? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Kanskje du ikke tar hardt nok i? Jeg ville prøvd uten gainer rett før trening. Begynne å pimpe battery under trening fordi man er kvalm.. javel Endret 20. desember 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Du spiser ikke mye sterk mat? Jeg opplever det samme av og til etter en stund med løping hvis jeg har spist gryterett eller noe annet krydret tidligere på dagen, selv om det er flere timer siden. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Du spiser ikke mye sterk mat? Jeg opplever det samme av og til etter en stund med løping hvis jeg har spist gryterett eller noe annet krydret tidligere på dagen, selv om det er flere timer siden. Sterk mat, Sunda? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Sunda har jeg ikke smakt, men jeg tror ikke jeg mener sånn sterk. Men jeg spiser leverpostei da, og det skal visst gjøre en stor og sterk. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Sunda har bilde av en liten gutt som flexer biceps og ble markedsført når jeg var liten gutt som pålegget du ble sterk av. Nb. Det er leeeeeenge siden jeg var en liten gutt da. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg tar litt weight gainer rett før trening pga jeg er allergisk mot nesten all frukt og nøtter, men det holder kanskje ikke med weight gainer før trening. HER har du problemet, inntar du næring umiddelbart før trening så vil kroppen måtte gjøre flere ting på en gang. Og siden trening er såpass ressurskrevende så vil kroppen si fra når den rett å slett ikke klarer å prosessere alt den skal. Ta gaineren minnimum en halvtime før, proteinene og karboen blir ikke borte før du er ferdig å trene, faktisk ikke borte før det er gått 6-8 timer og da bare fra magen... Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Takk for svar Jeg fant ut problemet, det er nemlig 'Ripped Freak' som jeg tar ca 30 min før trening som skal gi energi. Droppa den idag og ble ikke svimmel eller fikk oppkast følelse i det hele tatt, og når jeg tenker meg om så ble jeg aldri kvalm eller svimmel før jeg begynte å bruke dette produktet. Tusen takk alle sammen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Da er du koffeinsensitiv, mange opplever kvalme og svimmelhet ved for store doser koffein i forhoold til deres egen toleranse overfor koffein. Det er jo i tillegg noen flere koselige stoffer i ripped freak, men det trenger vi kanskje ikke å gå inn på her Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Sunda har bilde av en liten gutt som flexer biceps og ble markedsført når jeg var liten gutt som pålegget du ble sterk av. Nb. Det er leeeeeenge siden jeg var en liten gutt da. finnes denne fortsatt og hvor? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Beefcake. Endret 21. desember 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jaaaa! http://stabburet.no/palegg/sunda ser ut som den produseres fortsatt, bare jeg som har missa den tror jeg. jeg skal lete nøye i butikkhyllene next.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå