hean Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er på jakt etter ny disk og det desidert billigste jeg fant var en 3 TB ekstern disk til 999 kr. Kan man åpne denne og bruke den som interndisk? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er på jakt etter ny disk og det desidert billigste jeg fant var en 3 TB ekstern disk til 999 kr. Kan man åpne denne og bruke den som interndisk? Det går helt fint, så lenge maskinen din har SATA-kontroller på hovedkortet. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Høyst sannsynlig ja. Det er vanligvis ordinære satadisker inni slike. Om du googler den spesifikke disken regner jeg med noen allerede har åpnet den og skrevet om dette. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Høyst sannsynlig ja. Det er vanligvis ordinære satadisker inni slike. Om du googler den spesifikke disken regner jeg med noen allerede har åpnet den og skrevet om dette. Så lenge vi snakker om 3TB disk, så er det SATA og ikke IDE(PATA). Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Takke for svar folkens, da blir det nok kjøp. Er på Elkjøp forresten hvis det er flere som er interessert. Husk bare å kjøpe noe ekstra for å passere 1000 kr, da blir frakten gratis. Hint: Daim er godt Lenke til kommentar
phlake Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Høyst sannsynlig ja. Det er vanligvis ordinære satadisker inni slike. Om du googler den spesifikke disken regner jeg med noen allerede har åpnet den og skrevet om dette. Så lenge vi snakker om 3TB disk, så er det SATA og ikke IDE(PATA). Jepp, men noen produsenter bruker egne tilkoblinger eller "fastskrudd" s-ata, hvilket kan by på problemer når man skal plugge i en helt standard satakabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå