Shotherra Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Leter etter noen koder tin nfs 4 rc, har ikke lett så meye og kan heller ikke finne, men spiller er jo ut av "date" da... er det noen som har noen koder... Er det noen i det hele tatt som har spilt nfs 1? har aldrig fått tak i det... og ikke hørt så mye om det... ellers har jeg alle seriene! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 http://www.gameskanker.com/gsps1/psxneedfo...adchallenge.htm se her Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 har du sjekka www.megagames.com, men vil si det er ganske pinglete å cheate Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 takk skal du ha -Soldier_448- Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 har du sjekka www.megagames.com, men vil si det er ganske pinglete å cheate jeg vet det men når man har "rundet" fra serie nr 2 til nr 5, uten å jukse... og siden har an inbstallert det på nyt, og vill helst slippe å runde det igjen fordi det tar litt tid.... osv.. er jeg da en juksemaker......? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Vet hvordan det er selv...last ned et savegame? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Vet hvordan det er selv...last ned et savegame? er klar over det.. lagde en savgame slik at du trengte bare å fullføre det siste løpet, for å få alt.. men de har jeg jo mista da... he he hvor får jeg tak i de savegamene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå