BuffyAnneSummers Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er det noen her som vet om noen som selger dette over nettet? Har søkt en liten stund nå på google uten hell. Ser at det er ett britisk produkt og som omtrent kun selges der, men jeg mener at jeg har kjøpt flaska som står her, i norge. Det koster nesten 400 kr i dyrebutikk her, og online får man den samme flasken for ca 120 kr.. kanskje det har noe med saken å gjøre? At de gjør det umulig å få tak i andre steder på grunn av prisen? Frustrerende. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Det eneste tipset jeg kan gi deg er å prøve Stuff back home. Dette er et britisk nettsted som spesialiserer seg på å selge britiske matvarer til briter som bor i utlandet. Jeg har handlet derifra selv, og er meget fornøyd. Dette er vel ikke et produkt som selges i matbutikker, men de har ikke noe lager selv - de drar ut og handler inn det som blir bestilt. Du kan derfor prøve å sende dem en mail og høre om de kan hjelpe. Jeg gjorde det, og da fikk jeg tilsendt et produkt de ikke hadde på nettsiden. Hanske Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Er det noe særlig dyrt da? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg vet ikke hvor stor en sånn flaske er, men hvis du kjøper 2 liter brus f.eks., sender de det med vanlig post. Det koster 2,5 Pund Sterling. De tar vel litt betalt for jobben, men det er generelt ikke noe dyrt nettsted. Jeg ser forresten at de har en egen kategori som heter "pets". Der har de et par sjampoer. Det skader jo ikke å spørre, iom at de er innenfor det segmentet også. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Takk! Da skal jeg sjekke ut det Kanskje kjæresten min kan få sove ordentlig igjen snart, han har både allergi mot pelsdyr OG støv, og den sprayen tar begge deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå