earlx Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har nettopp kjøpt xboxen av en kamerat, så har jeg tenkt til og spille fifa 12 på nettet. Får jeg lagd meg min egen ea konto og spilt med denne på nettet? Har lyst til å få min egen ea-konto så jeg starter på nytt. Takk på forhånd:) MVH EarlX Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Du tenker på den "Online Pass" koden som følger med spillet? Jeg er litt usikker på om den følger maskina eller gamertagen, så jeg er ikke sikker på om den støtter flere brukere. Jeg tror det koster 800MS om dette ikke går. Lenke til kommentar
earlx Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 det er kanskje mulig det, han kjøpte spillet, og skreiv inn den online pass koden. Så lagde han seg en helt ny profil, på samme xboxen. men da trengte han ikke og skrive inn noen online pass kode?:S Men hvertfall, det jeg mener, er at jeg vil ha min egen online konto, sånn kampene, opplysningene,osv osv. blir borte. Sånn at jeg kan lage meg en ny bruker, ikke på zboz live, men på selve fifa/ea-konto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå