Pantefant Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hei er en artig kar som lurer litt på hvordan jeg får meg nye venniner. Har ikke hatt så mange fordi jenter blir ganske fort betatt av meg, noe jeg ikke kan noe for. Skal jeg da tone ned min egen personlighet for å være venner med en jente? Sier ofte til jenter at jeg bare vil være venner, noe de ikke tror på. Trenger litt tips... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Luksusproblem, vil mange si. Venninner ønsker vel at man kan endel om deres verden, dvs er opptatt av mote, klær, cupcaces, shopping, kjendiser, osv. Det hjelper vel å kjenne historien i sex & the city osv og vite hvilken kjendis som er gift med hvem. En annen ting er at man må lære seg jentematte. Om de får en bonus på jobben på 2000 kroner, eller vinner 2000 i lotto og kjøper seg et par sko til 2300,- koster skoene kun 300,- fordi de andre 2000,- er penger man egentlig ikke hadde. Er favorittfargen din rosa og du foretrekker hvitvin fremfor øl og salat frmfor pølser så er du på god vei til å få venninner...eller bli homofil, alt ettersom. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hva faen? Haha! Begynn med stand-up, Ankh! Forøvrig har jeg stort sett bare jentevenner. Det er ikke så ufattelig vanskelig, og det er en helt komfortabel affære. Det krever selvsagt at det finnes noenlunde oppegående venne-typer av jenteslaget i ditt nærmiljø, så utvider den sirkelen seg rimelig fort og konstant. Er det slik at alle blir forelsket i deg så gjør du noe veldig galt (siden intensjonen), eller har veldig gale frøkner rundt deg. Lenke til kommentar
Pantefant Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Luksusproblem, vil mange si. Venninner ønsker vel at man kan endel om deres verden, dvs er opptatt av mote, klær, cupcaces, shopping, kjendiser, osv. Det hjelper vel å kjenne historien i sex & the city osv og vite hvilken kjendis som er gift med hvem. En annen ting er at man må lære seg jentematte. Om de får en bonus på jobben på 2000 kroner, eller vinner 2000 i lotto og kjøper seg et par sko til 2300,- koster skoene kun 300,- fordi de andre 2000,- er penger man egentlig ikke hadde. Er favorittfargen din rosa og du foretrekker hvitvin fremfor øl og salat frmfor pølser så er du på god vei til å få venninner...eller bli homofil, alt ettersom. Jeg kan diskutere alt, men dette som er nevnt ovenfor her får meg til å revudere hele greia. Tror jeg sier pass til å ha venniner. Øve meg på å falle i vennefella i stedet;) Lenke til kommentar
Pantefant Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Hva faen? Haha! Begynn med stand-up, Ankh! Forøvrig har jeg stort sett bare jentevenner. Det er ikke så ufattelig vanskelig, og det er en helt komfortabel affære. Det krever selvsagt at det finnes noenlunde oppegående venne-typer av jenteslaget i ditt nærmiljø, så utvider den sirkelen seg rimelig fort og konstant. Er det slik at alle blir forelsket i deg så gjør du noe veldig galt (siden intensjonen), eller har veldig gale frøkner rundt deg. Litt mer fornuftig dette. Intensjonene mine er ikke der i det hele tatt... Sier det til og med til de. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 En annen ting er at man må lære seg jentematte. Om de får en bonus på jobben på 2000 kroner, eller vinner 2000 i lotto og kjøper seg et par sko til 2300,- koster skoene kun 300,- fordi de andre 2000,- er penger man egentlig ikke hadde. Det forklarer... en del. Takk. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Litt mer fornuftig dette. Intensjonene mine er ikke der i det hele tatt... Sier det til og med til de. Så det er det som er trikset! 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hei er en artig kar som lurer litt på hvordan jeg får meg nye venniner. Har ikke hatt så mange fordi jenter blir ganske fort betatt av meg, noe jeg ikke kan noe for. Skal jeg da tone ned min egen personlighet for å være venner med en jente? Sier ofte til jenter at jeg bare vil være venner, noe de ikke tror på. Trenger litt tips... Det er ikke lett å være slike kjekkaser som oss. Men på tross av det, har jeg klart å skaffe meg et par jentevenner. Det er en prosess som har tatt et par år da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå