Joachim_F Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Romskipspillet Starpoint Gemini får en oppfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Om du vil ha en avansert space sim med handel, basebygging og bra grafikk, så kan du allerede spille X3 Den første Gemini så ikke grafisk imponerende ut og grensesnittet var heller ikke noe å skryte av. Jeg holder ikke pusten for oppfølgeren. Endret 19. desember 2011 av Xmasbeer Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ser bra ut. Problemet mitt med X3 var at det var så inderlig vanskelig å forstå seg på. Jeg hadde veldig lyst til å like og forstå det, men det ble aldri :/ Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Craxmerax, jeg anbefaler at du begynner å spille først som om det var et freelancer spill med en liten fighter og finner ut ting underveis. Om du kaster deg ut og prøver å lære alle aspekter av spillet samtidig, så blir det litt mye. Kan også anbefale å følge med på X4 som er under utvikling nå. Der skal utviklere begrense deg til et skip, men det ene skipet beholder mye av komplisiteten av X spill. Lenke til kommentar
zneeger Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ser bra ut. Problemet mitt med X3 var at det var så inderlig vanskelig å forstå seg på. Jeg hadde veldig lyst til å like og forstå det, men det ble aldri :/ @Craxmerax: Ta en titt på walkthrough video'ne til CdrDave på youtube: Den gir en meget god forklaring på hvordan det fungerer. Ellers kan du google "X3TC for dummies.pdf" for en grei og kjapp oversikt . @Xmasbeer: Slik jeg forstår det vil du fortsatt ha tilgang til å kjøre forskjellige skip, bare at de blir kontrollert remotely (les: droner). Så vi slipper å hoppe ut i romdrakt hele tiden for å bytte fartøy. uansett gleder jeg meg stort til X:Rebirth, og liker konseptet med "lanes".. håper det fikser en del av autopilot -> SETI -> astroide!! -problematikken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå