Egeenz Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hallo alle sammen! Takk for at dere kikker på min tråd... Jeg har som sakt "multi screen". 2 skjermenr. Har en bærbar pc som har en ekstra pc skjerm koblet til. Problemet er at jeg vil spille på den stasjonære skjermen, men ha skrivebordet på bærbar skjermen. Jeg vet at det funker siden en kompis av meg har det, men det var slikt til han fra før. Håper noen kan hjelpe meg ved å lage en toturial eller lignende. mva Egeenz Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Prøv Win-knappen og p, velg utvid. Lenke til kommentar
Egeenz Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Prøv Win-knappen og p, velg utvid. Jeg skal ha skrivebordet på den ene skjermen (Bærbarskjermen) og programmer og spill på den andre, (stasjonærskjærmen.) Dette er fordi at jeg skal kjøre stasjonær skjermen på 800x600 resoultion og bærbarn på 1366x786. Får jeg den ene skjermen til å kjøres på 800x600 får jeg 75 hz istede for 60 som gir et bedre gameplay.... Vil også ha skrivebordet på bærbarn... OG gaming på stasjonæren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå