Jappesen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Håper dette er er rett sted for å få hjelp til hvordan jeg får adgang til Android Markedet. Jeg har Google konto, men når jeg øsnker å laste ned en app får jeg følgende beskjed: Det er ingen Android-telefoner tilknyttet kontoen. Logg deg på med en annen konto. Jeg har ikke klart å finne ut av hvordan jeg skal få det til så jeg kan få større glede av min nye - og første Android telefon. Håper hjelpen er nær Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ved første gangs oppstart av telefonen fikk du muligheten til å signe inn på Google-kontoen din. Det er måten din Android-telefon knyttes til google-kontoen.. Jeg antar du kan fikse dette ved å på telefonen starte Market, deretter gå på settings, og accounts. Der kan du velge hvilken konto som skal brukes på telefonen.. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Ved første gangs oppstart av telefonen fikk du muligheten til å signe inn på Google-kontoen din. Det er måten din Android-telefon knyttes til google-kontoen.. Jeg antar du kan fikse dette ved å på telefonen starte Market, deretter gå på settings, og accounts. Der kan du velge hvilken konto som skal brukes på telefonen.. Takk for svar Opprettet konto og fikk tilgang. Har lastet ned Scandinavian Keyboard og innstallert det, men når jeg holder ?123-key nede får jeg bare LG-tastatur (LG Optimus Black P970). Hvordan løser jeg dette problemet? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 du må først aktivere tastaturet under språk og inndata i innstillingene på mobilen. deretter går du til f.eks. sms-programmet ditt og holder fingeren lenge nede på tekstfeltet og velger tastaturet. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 du må først aktivere tastaturet under språk og inndata i innstillingene på mobilen. deretter går du til f.eks. sms-programmet ditt og holder fingeren lenge nede på tekstfeltet og velger tastaturet. Takk for svar. Jeg fant ut av det til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå