Softnor Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hei, jeg er en gutt som går i 10. klasse. denne dagen har jeg da altså slått hodet middels kraftig mot isen på bakken, og jeg har fått en stor kul over høyre øynebryn. Og nå kommer det verste: Juleball'et er i dag. Noen som har noen smarte tips hvordan jeg kan få det vekk litt av hevelsen? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Kjerringsrådet er vel at du skal holde noe kaldt inntil det. Ta noe frysevarer fra frysern din og hold det inntil hevelsen. Endret 19. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Pøh. Det gir deg karakter. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Da blir det nok ikke noe hårete mus tredd over din penis i kveld Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Sier du at kvinnfolk liker pusegutter som ikke krasjer hodet i noe annet enn silkeputene til mor? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Forveksler du ikke her kul med arr? Med et arr i fjeset ser det ut som noen har "kutta deg opp". Sånt skaper karakter vettu. Med en liten kul derimot, ser det ut som du har gått på veggen eller no, og det er ikke kult i det hele tatt. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Forveksler du ikke her kul med arr? Med et arr i fjeset ser det ut som noen har "kutta deg opp". Sånt skaper karakter vettu. Med en liten kul derimot, ser det ut som du har gått på veggen eller no, og det er ikke kult i det hele tatt. Falt og slo hodet i isen kan jo fort bli til: Det var en ekkel fyr som plagde en søt gammel dame,så jeg gikk bort og ba ham la damen være i fred. Han prøvde å slå den gamle damen,men heldigvis gikk jeg imellom og tok støyten. Det at det gikk bra med den eldre damen er jo det viktigste. Fyren gav jeg en velfortjent smekk,alt jeg rakk før han la på sprang og var vekk. Winning! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Om du ikke vil ha den(noe jeg ville) bruk is. Eneste som funker. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Kjerringsrådet er vel at du skal holde noe kaldt inntil det. Ta noe frysevarer fra frysern din og hold det inntil hevelsen. Ja, han burde bare ha blitt liggende på isen. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Forveksler du ikke her kul med arr? Med et arr i fjeset ser det ut som noen har "kutta deg opp". Sånt skaper karakter vettu. Med en liten kul derimot, ser det ut som du har gått på veggen eller no, og det er ikke kult i det hele tatt. Falt og slo hodet i isen kan jo fort bli til: Det var en ekkel fyr som plagde en søt gammel dame,så jeg gikk bort og ba ham la damen være i fred. Han prøvde å slå den gamle damen,men heldigvis gikk jeg imellom og tok støyten. Det at det gikk bra med den eldre damen er jo det viktigste. Fyren gav jeg en velfortjent smekk,alt jeg rakk før han la på sprang og var vekk. Winning! Jo jo, men man ble allikevel ikke slått hardt nok til at det ble blodig. "Hva har skjedd med deg??" "Noen slo meg løst i ansiktet." "Å ja, bra det ikke var en farlig mann, da.." Lose! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå