Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smalt hodet i isen

Softnor

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt som går i 10. klasse. denne dagen har jeg da altså slått hodet middels kraftig mot isen på bakken, og jeg har fått en stor kul over høyre øynebryn. Og nå kommer det verste: Juleball'et er i dag. Noen som har noen smarte tips hvordan jeg kan få det vekk litt av hevelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forveksler du ikke her kul med arr? Med et arr i fjeset ser det ut som noen har "kutta deg opp". Sånt skaper karakter vettu. Med en liten kul derimot, ser det ut som du har gått på veggen eller no, og det er ikke kult i det hele tatt.

Falt og slo hodet i isen kan jo fort bli til:

Det var en ekkel fyr som plagde en søt gammel dame,så jeg gikk bort og ba ham la damen være i fred.

Han prøvde å slå den gamle damen,men heldigvis gikk jeg imellom og tok støyten.

Det at det gikk bra med den eldre damen er jo det viktigste.

Fyren gav jeg en velfortjent smekk,alt jeg rakk før han la på sprang og var vekk.

Winning! :w00t:

Lenke til kommentar

Forveksler du ikke her kul med arr? Med et arr i fjeset ser det ut som noen har "kutta deg opp". Sånt skaper karakter vettu. Med en liten kul derimot, ser det ut som du har gått på veggen eller no, og det er ikke kult i det hele tatt.

Falt og slo hodet i isen kan jo fort bli til:

Det var en ekkel fyr som plagde en søt gammel dame,så jeg gikk bort og ba ham la damen være i fred.

Han prøvde å slå den gamle damen,men heldigvis gikk jeg imellom og tok støyten.

Det at det gikk bra med den eldre damen er jo det viktigste.

Fyren gav jeg en velfortjent smekk,alt jeg rakk før han la på sprang og var vekk.

Winning! :w00t:

Jo jo, men man ble allikevel ikke slått hardt nok til at det ble blodig.

"Hva har skjedd med deg??"

"Noen slo meg løst i ansiktet."

"Å ja, bra det ikke var en farlig mann, da.."

Lose! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...