merl1n Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg sitter å venter på radiolink som jeg har bestilt. (Nei, jeg kan ikke få adsl og radiolink er det beste alternativet.) Noe jeg regner med blir ett problem er når jeg sitter å spiller online, og søstra mi entrer popit.no og laster ned mp3. Hvordan kan jeg enklest mulig fordele båndbredden så jeg hele tiden har det jeg trenger uansett hva de andre på nettverket driver med ? Hadde vært fint hvis det fantes en mulighet for dette uten at jeg må ha en maskin ekstra.. At jeg kan kjøre ett sånt program e.l på min pc. Håper noen har en løsning på dette. Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 søsteren din kan kjøre et program som heter netlimiter(?) og sette ned sin hastighet så det er igjen litt til deg... Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Takker for svar Petter ! Håper det funker bra. Du får fortsette å nyte ngt .. Synd å måtte reise fra det.............. Lenke til kommentar
fanti Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 merlin. Gi en liten tilbakemelding ang Netlimiter, nysgjerrig på om det fungerer så bra så det ikke på påvirker online gaming. Hadde testet selv hvis jeg kunne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå