EGreen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Halla! med litt inspirasjon fra Barney Stinson, bestemte jeg for å lage min egen GET PSYCHED mixtape. Fant de sangene han anbefaler fra "The Bro Code" i tillegg til at jeg tok med noen egne. Jeg leter da etter flere sangen innenfor denne sjangeren, i tillegg til at jeg ønsker å dele spillelisten :-) Post gjerne sanger som dere føler jeg mangler ;-) http://open.spotify.com/user/nlgger/playlist/2AMJjYYqGgJTjiaEx538hi - Spotify link. You Give Love A Bad Name - Bon Jovi I Wanna Rock - Twisted Sister The Humpty Dance - Digital Underground Don't Stop Believin' - Journey You're The Best - Joe "Bean" Esposito Lick It Up - Kiss Paradise City - Guns N' Roses Tom Sawyer - Rush Dancing With Myself - Billy Idol Rock You Like A Hurricane - Scorpions Come Sail Away - Styx Free Bird - Lynyrd Skynyrd Panama - Van Halen Jessie's Girl - Rick Springfield Talk Dirty To Me - Poison Thunderstruck - AC/DC High Enough - Damn Yankees Hip Hop Hooray - Naughty By Nature Dr Feelgood - Mötley Crüe Round And Round - Ratt ______________________________________ Love Don't Bother Me - Stage Dolls Danger On The Track - Europe Cherokee - Europe Open Your Heart - Europe Your Love - The Outfield Sangene over streken er de som er anbefalt av Barney Stinson, de under er bare noen som jeg har tatt med. Endret 19. desember 2011 av yyobro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå