ermesjo Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Kjøpte 2 SonyEricsson Xperia Mini forleden til mine to barn. Vel og merke kan man slette en kjøpt og installert applikasjon. Men kan ikke slette ikonet for ferdig installerte applikasjoner som GMail og Facebook. Barna er såpass små at vi ikke åpner for bruk av dette enda. Når jeg googler på dette temaet ser det ut til at man ikke kan slette ikoner. Brukere av for eksempel Samsung Galaxy SII med Android har muligheten til å: • Slette kun ikoner • Slette ikon og programvaren som ligger bak. Jeg har forsøkt å kjøre en update, men SonyEricsson sier jeg har siste versjon av Android. Er denne låsingen noe SonyEricsson har lagt inn, synes jeg dette er noe nedlatende overfor brukere og krøkkete med et ellers så bra OS som Android. Eller har jeg oversett noe ? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har selv telefonen.. Men har heller ikke klart å slette de originale app'ene som feks facebook osv.. Har prøvd avinstalleringsapper, men de kommer ikke opp der. Har droppa de i søppelbøtten, men de dukker opp igjen.. Dårlig hvis det ikke går.. Håper noen har løsningen.. Lenke til kommentar
ermesjo Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Har sendt spørsmål til Telekiosken. Ikke optimist, da jeg fant noen blogger om at det ikke gikk. Vifårse ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå