Gå til innhold

God kjøreskole i Oslo?

VromVrom

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter en god kjøreskole. Helst med OK priser, jeg er ikke rik, men kvalitet på opplæring og flinke kjørelærere er selvfølgelig aller viktigst.

Jeg bor på Tøyen/Grønlands-området i Oslo, og vil gjerne finne en skole som er i nærheten. Jeg har også planer om å øvelseskjøre endel med samboeren min, så det hadde vært kjekt med en skole som har opplegg både for elev og ledsager, eller om de lar ledsageren være med på et par timer.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Bryn, der kan jeg egentlig ikke hjelpe deg. Jeg har brukt Majorstua trafikkskole og er veldig fornøyd med de. Har kjørt med alle lærerne der (av ulike grunner), og alle er veldig hyggelige. 60-åringer med humor! :green: Digger det. Dessuten kjører man mye på Majorstua (Bogstadvn m.m.) og da lærer man seg jo til å være litt uredd.

Jeg har fått veldig god opplæring - noen er ganske pirkete, noe jeg ser på som positivt. Og de er av de billigste i Oslo, reklamerer de for på nettsiden dems.

Tommelopp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For en rotete side Majorstua trafikkskole hadde! Men billig var de, absolutt.

Selv brukte jeg Lech-Hansen og var fornøyd med det. Han jeg hadde kunne oppleves som streng, kjøringen måtte være perfekt, men det så jeg bare på som positivt. Han ville også gjerne ha med personen jeg vanligvis øvelseskjørte med privat i bilen, så å ha med samboeren din skal ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

For en rotete side Majorstua trafikkskole hadde! Men billig var de, absolutt.

Selv brukte jeg Lech-Hansen og var fornøyd med det. Han jeg hadde kunne oppleves som streng, kjøringen måtte være perfekt, men det så jeg bare på som positivt. Han ville også gjerne ha med personen jeg vanligvis øvelseskjørte med privat i bilen, så å ha med samboeren din skal ikke være noe problem.

Kjørte du med en gammel gubbe? ( han kjører en gold )

Jeg var ikke fornøyd med Lech-Hansen ( sandvika ) han jeg kjørte med var ikke noe å skryte av, jeg bare ba han om å skrive ned de feilene mine så jeg kunne øve på dem med pappa.

Siden jeg skjønte fort at han ville bare få ut penger av meg, selv om jeg mente at jeg var en god fører, jeg sa jeg var klar for førekortet men han mente det ikke, så 2 uker senere hadde jeg oppkjøring og lånte bilen, fikk lappen med glans =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...