Patrick123 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Jeg bruker Windows Vista. Er det mulig å slå av lyden for Internettet, men ikke for andre programmer? Prøver å høre på musikk samtidig som jeg er på en side jeg ikke kan slå av lyden på. Endret 19. desember 2011 av Hårek Skilt ut fra tråd i Teknologi og Vitenskap. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg bruker Windows Vista. Er det mulig å slå av lyden for Internettet, men ikke for andre programmer? Prøver å høre på musikk samtidig som jeg er på en side jeg ikke kan slå av lyden på. høyreklikk på volumsymbolet nede til høyre på startlinjen, velg mixer. der har de flere alternativer for å justere lyden til de forskjellige programmene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg bruker Windows Vista. Er det mulig å slå av lyden for Internettet, men ikke for andre programmer? Prøver å høre på musikk samtidig som jeg er på en side jeg ikke kan slå av lyden på. høyreklikk på volumsymbolet nede til høyre på startlinjen, velg mixer. der har de flere alternativer for å justere lyden til de forskjellige programmene. Sweet! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå