Thuesen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Så denne nå på komplett og kunne veldig gjerne tenkt meg den. Den vil bli brukt hovedsaklig til tv og tv-serier. har en projektor som blir brukt til film. Lurer derfor på om dette ikke er et bra tilbrud eller burde jeg fremdeles vente til januar salg? komplett Thanks Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Pleier å være knalltilbud i Januar, så jeg ville hatt is i magen dersom det ikke haster. Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 har ikke noe sted og ha tv før januar uansett. Følte bare jeg måtte spørre om denne var aktuell med det tilbudet. må uansett vente på nas og boxee som er bestillt så drøyer bare til januar da. Takk Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Vent til i januar . 10 januar vil neste års produkter bli vist fram på ces 2012 da detter prisene ned kraftig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå