Gintoki Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hallo. For 2 år siden så var jeg en tur i scotland å kom over et genialt kjede og anheng i en "gotisk"/rocka butikk der de hadde kjeder og div utstyr, og kunne ikke nøle med å kjøpe et spesient kjede og anheng separat som passa perfekt. Men i sommer når jeg skulle i bryllup så tok jeg det av meg på badet og har ikke sett det siden... Noen som kunne hatt hjulpet meg med å finne en side på nette som har nogelunde likt kjede og anheng som vist på dette bilde? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg vet IKKE hva den siden her er, eller om det er trygt å bestille herfra, men er vel litt i stil med det du leter etter? http://www.dragenshule.no/shop.cfm?path=19,506 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Har egentlig leta etter den siden det ganske lenge nå men har bare ikke funnet den på en stund hehe:P Takker:P Men den hadde desverre ikke detanhenget jeg er ute etter Er ute etter noe unikt likt med det på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå