Gå til innhold

Kim Jong-il er død, hva skjer nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Det skal ha vore "den mest perfekte leiaren i verda" (undrast på kva kriteria for vurderingen var....)

Muligens for de han "ble" født et på hellig fjell under en dobbel regnbue? :tease:

Noe som definerer hvor hel skrudd politikken er for min del, er at Nord Korea betalt en gjeng med kinesere for å støtte Nord Korea under fotball-VM.

Og attpåtil, ble ikke det offentlige resultatet fra VM frigjort på innsiden av landet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

--- jeg har virkelig lyst å reise dit, og se hvordan folk har det.

Naiv? Trur du at du får "se hvordan folk har det" som ein turist i det landet? Vil du dit får du nok fint ta til med å søkja eit visum. Noko som fyrst tyder gransking av hjarta og nyrer hjå både deg og bestemor di, og så - om du er funnen "verd" det: Ein detaljplanlagd tur i styresmaktgodkjent og -kvalitetssikra område med guide + sjåfør + partirepresentant(ar) rundt deg HEILE tida, unnateke (kanskje) når du er på ditt eige hotellrom. Alltid minst to personar rundt deg - så dei kan "gje deg hjelp", passa på at du ikkje ser "feil veg", passa på du ikkje prøver å taka kontakt med nokre "tvilsomme individ" styresmaktene ikkje har godteke du tek kontakt med (hjelp!!) og passa på at hin representanten og er lydig og ikkje fell for vestleg kapitalisme og imperialisme.. På ein slik tur vil du 24/7 få høyra om kor signa dette landet er som har ein slik stor leiar og skulle du ytra noko anna eller ikkje stemma høgt nok i lovsongskoret er det snaraste veg ut grunna "uhøveleg åtferd".

Kor mykje trur du at du har SETT av koss folk i landet har det etter ein slik glansbiletetur?

Lenke til kommentar

Muligens for de han "ble" født et på hellig fjell under en dobbel regnbue? :tease:

Var ikkje det faren det? Sonen skal jo vera ein endå større leiar, sidan landet går frå signing til meir signing - så då må vel sonen vera fødd under ein tredobbel regnboge han då? Jau, Harward og liknande stader bøyer seg nok djupt i støvet for leiarvalskritera, skulle eg tru

Og attpåtil, ble ikke det offentlige resultatet fra VM frigjort på innsiden av landet.

Nei, trøyste meg, du gjev då ikkje folk tilgjenge til høgrisikoinfo som kan få dei til å verta i tvil om dugleiken til "O store leiar".

Lenke til kommentar

Vanskeleg å eingong spekulera kva gjeld eit land som er SÅ lukka for omverda, men dette tyder ikkje godt. Sør-Korea har sett hær og alle offentleg tilsette i vernebuing på "alarm"-nivå, og Japan har innkalla det nasjonale trygdningsrådet til krisemøte, ser eg... "Allgemeine" veit å fortelja abonnentane sine i ein internettartikkel (med RAUD tekst - eit typografisk, grep den avisa så visst ikkje nytttar kvart år!) at godaste arvtakaren har ei privatskulefortid frå Sveits og har (om mogeleg) ENDÅ meir aktløyse for folket enn faren og bestefaren - dei skal visstnok vera til eine og åleine for å stø leiarskapet sitt ve og vel... I Sør-Korea har ein og notert seg at Young-un IKKJE er utnemnt offisielt endå, sjølv om han er utplukka av faren og vart vald til høgste leiar i partiet for eit år sidan - og ein er redd for at det er ein blodig intern maktistrid i vente. Young-un har visst trakka rimeleg hardt på nokre tær alt no, sidan og resten av leiarskapet er til for å stø øvste leiaren sin vilje, og inkje anna.

Ser altså ut til at det kan verta "interessante tider" på den kanten av verda i jolehelga, og eit folk som går frå vondt til endå verre...

En ting er at nordkoreanerne selv trolig har nye prøvelser i vente. Men kan ikke si jeg misunner sørkoreanerne nå heller. Nord-Korea har det jo med å vise aggresjon utad som "symptom" på interne problemer - den antatte senkingen av et sørkoreansk marinefartøy og artilleriangrepet mot Yeonpyeong i fjor er eksempler på dette. Spørsmålet er sånn sett både hva som vil skje med Nord-Korea, og hva som vil skje med regionen? Man skal jo ikke glemme at Nord- og Sør-Korea offisielt fortsatt er i krig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Var ikkje det faren det? Sonen skal jo vera ein endå større leiar, sidan landet går frå signing til meir signing - så då må vel sonen vera fødd under ein tredobbel regnboge han då? Jau, Harward og liknande stader bøyer seg nok djupt i støvet for leiarvalskritera, skulle eg tru".

Det er det som vistnok står i selvbiografien hans, ref. wiki.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er sånn sett både hva som vil skje med Nord-Korea, og hva som vil skje med regionen? Man skal jo ikke glemme at Nord- og Sør-Korea offisielt fortsatt er i krig.

Heilt samd, og det er jo ein GRUNN til at Sør-Korea har sett landet sitt i vernebuing på "alarm"-nivå. Likeeins er det ikkje ut av det blå Japan kallar inn det nasjonale tryggingsrådet sitt til krisemøte. Kan nok verta ein god del meir nyttårsfyrverkeri enn godt er i det området...

Lenke til kommentar

Spørsmålet er sånn sett både hva som vil skje med Nord-Korea, og hva som vil skje med regionen? Man skal jo ikke glemme at Nord- og Sør-Korea offisielt fortsatt er i krig.

Heilt samd, og det er jo ein GRUNN til at Sør-Korea har sett landet sitt i vernebuing på "alarm"-nivå. Likeeins er det ikkje ut av det blå Japan kallar inn det nasjonale tryggingsrådet sitt til krisemøte. Kan nok verta ein god del meir nyttårsfyrverkeri enn godt er i det området...

Speaking of the devil...: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/--Nord-Korea-testet-rakett-etter-Kim-Jong-ils-dd-6724334.html

Blir spennende å se hva som skjer med Nord-Korea. Tror nok sønnen tar over, er vel liten sjanse for at hele regimet kollapser nå?

Vel, det er jo derfor vi diskuterer her da, fordi vi er usikre. Det avhenger, tror jeg, veldig av om resten av maktapparatet er parat til å føre Jong-un over i rollen til faren, eller om det er andre som ønsker makten på sine egne hender. Vi vet jo svært lite om hvorvidt det er interne stridigheter i maktapparatet - det har de jo vært flinke til å skjule under Jong-il. Det blir trukket frem fra flere hold at overgangen til Jong-un nok ikke er så godt forberedt som regimet skulle ønske, og at han nok skulle vært "modnet" adskillig mer før en maktovertakelse. Finnes det interne stridgheter, er det nok nå de kommer til overflaten.

Lenke til kommentar

Hadde nett fått med meg det då eg skreiv, ja. Rykte vil ha det til at målet var å heidra hr far og "den største leiaren verda har sett". Truleg og posisjonera seg i maktkampen. Kronprinsen har trass alt minst to konkurrentar til truna: Ein storebror som prøve å lura seg inn i Japan på falske papir, og ein mellombror faren meinte har for mange blaute og kvinnelege trekk. Då må jo veslebror syna at HAN ikkje har slikt i alle høve. Noko verda visst nett såg eit døme på...

Lenke til kommentar

Elsker nord korea, elsker dokumentarer om nord korea etc. jeg har virkelig lyst å reise dit, og se hvordan folk har det.

Samme her. har utrolig lyst å dra der, men vet ikke helt om jeg tør :ermm:

Hvis du vil dra dit, blir du ikke å reise som turist, men tvunget til å delta på en "tour" til de "beste" opplevelsene og monumentene i landet. Du får ikke forlate hotellet uten guide osv.

Å faktisk få snakke med noen nordkoreanere kan vise seg litt vanskelig.

Lenke til kommentar

Kor mykje trur du at du har SETT av koss folk i landet har det etter ein slik glansbiletetur?

Å faktisk få snakke med noen nordkoreanere kan vise seg litt vanskelig.

Snakker dere av erfaring eller er det noe dere tror? Flere jeg har snakket med og lest om forteller turene ikke er så «beskyttet» som man skulle tro, ihvertfall ikke hvis du får riktig guide (som føler han kan stole på deg). Det kan også variere utifra hvilket reiseselskap du benytter.

• Liker 2
Lenke til kommentar

En gråtkvalt nyhetsreporter viser egentlig bare hvor hjernevasket innbyggerne i dette landet er.

Alle mennesker er hjernevasket, i større eller mindre grad. Dette er alt annet enn et nordkoreansk fenomen.

I følge nyhetene fra Nord Korea så døde han av hjerte infark, lurer på hva som skjedde med dem som prøvde å gjenopplive han, uten å lykkes?

Lenke til kommentar

En gråtkvalt nyhetsreporter viser egentlig bare hvor hjernevasket innbyggerne i dette landet er.

Alle mennesker er hjernevasket, i større eller mindre grad. Dette er alt annet enn et nordkoreansk fenomen.

I følge nyhetene fra Nord Korea så døde han av hjerte infark, lurer på hva som skjedde med dem som prøvde å gjenopplive han, uten å lykkes?

Det var 2 personer som døde den dagen, for å sei det sånn!

Men jeg tror faktisk at det er nå krigen starter, Nord Korea skal bevise at de ikke er blitt svakere av at lederen deres døde.

Både Sør Korea og Japan har økt beredskapen betraktelig, etter nyheten om at Nord Koreas leder er død.

Nord Korea har drevet med testoppskyting av mellomdistanse raketter i dag, i følge nyhetene på NRK p2

Lenke til kommentar

Snakker dere av erfaring eller er det noe dere tror?

Flere jeg har snakket med og lest om forteller turene ikke er så «beskyttet» som man skulle tro, ihvertfall ikke hvis du får riktig guide (som føler han kan stole på deg). Det kan også variere utifra hvilket reiseselskap du benytter.

Kan av gode grunnar ikkje svara for Nator, men for eigen del: Ut frå kva eg har fått kjennskap til DIREKTE frå folk som har vitja landet, både nordmenn og utlendingar. Guiden har omlag sete på hotellrommet til dei... Du får dessutan ikkje guide, du får guidAR. Ein "guide", ein "partirepresentant" og ein sjåfør. NETT av di ein har hatt "uheldige" tilfeller kor guiden har vore "litt for mjuk". No skal dei vakta på kvarandre og, ikkje berre på turisten. Det er heller ikkje "hvilket reiseselskap du benytter", for ALLE guidar kjem frå same stad - det koreanske arbeidetpartiet sitt turistkontor. Det er og veldig lite av landet som i det heile teke er OPE for turistreisande - offisielt for å "gje turistane ei god oppleving" og for at "ikkje lokalfolk skal li overlast". Av same grunn har ein og "kvote" på turismen - 2000 turistar pr år. Det skal visstnok vera heilt OK plass i kvoten.

Nord-Korea er eit LANGT meir lukka land i dag enn det var før 1991-1992, då landet brått tapte omlag alle venene sine. Så kom Kim Jong Il, og så kom hungersnauden frå 1996 av. Då lukka landet seg langt meir, og mange turistområde vart eliminert "i folk og turistane si interesse". Til slutt kom nokre kritiske reportasjonar og eit turistdrap i 2008 - og då lukka landet seg omlag TOTALT

Kunne ellers på ein måte tenkt meg ein tur til landet sjølv, men hadde - mellom anna grunna eit par andre stempel i passet - neppe fått noko visum dit, om det ikkje skjedde ved eit arbeidsuhell. Dessutan ser eg no og litt slik på saka at å reisa dit er de facto å stø regiment og vera med på å gje dei hardt tiltrengd vestleg valuta - ikkje for FOLKET sin del, men for sitt eigen luksus sin del! Sidan Kim Jong Il hadde eit konjakkbudsjett på kring 1/2 million EUR for mange år sidan (risvin var visstnok for simpel vare til ein slik leiar...) trengst det jo vestleg valuta, må vita. (Ellers må no den lekamen vera så full i sprit at han knapt greier å råtna...)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ganske overrasket over at media har gått ut og sagt at han var død i det heletatt, ville tro at de hadde funnet på noe mer kreativt som at han har dratt for å kolonisere andre planeter, og hans stedfortreder er en eller annen ny kar.

Tror forøvrig ikke det skjer noe voldsomt i regionen. NK vet at de er helt avhengig av Kina for å i det heletatt eksistere (mat, elektrisitet og drivstoff). Kina er avhengig av en stabil region, det samme er SK og Japan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...