WallStreet Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Holder da på med å ferdigstille en kommunikasjonsplan for en bedrift, og det jeg lurer på er om det skal være med noen konklusjon avsluttningsvis i oppgaven? For meg faller det helt naturlig og ha det, men dette er den første kommunikasjonsplanen jeg har laget og er derfor litt usikker. Grunnen til at jeg nevner dette er at det i eksamensoppgaven ikke er nevt med ett ord at man skal ha en konklusjon, men alt det andre som er "obvious" står der. Så har foreleser glemt å skrive det inn? Eller er det bare ejg som er overtrøtt Så hva sier dere folkens skal det være med eller har ikke min personlig mening noe å si i en en slik plan? Endret 19. desember 2011 av WallStreet Lenke til kommentar
War Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hadde det vært prosjekt hadde du jo skrevet sluttrapport og da hadde den kommet der. Du skal bare levere inn ett dok? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Skal bare levere inn ett dokument ja, men det skal også inneholde en evaluring av faget, men det går mere på helheten av kurset og egeninnsats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå