Abigor Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Sitter i sofaen og ser på tv, men pc'en er bak sofaen. Å ha trådløs mus & tastatur er både dyrt og tungvint å ha i sofaen eller på stuebordet. Kan jeg bruke bluetooth sammen med en app for å bruke telefonen som mus og tastatur? Er snakk om en stasjonær pc med win7 og en LG optimus prime telefon. Jeg vil ikke ha skjermbildet på telefonen, det får jeg på tv'en. Kan noen gi meg tips til et brukbart bluetooth-produkt som kan installeres inne i en stasjonær pc? Alle forslag og kommentarer mottas med takk! Endret 19. desember 2011 av Griffar Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Unified Remote Kobles til via WiFi. Med den kan du bruke mobilen som mus og tastatur. Du kan også ble igjennom bilder, trykke play/pause osv. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Det der så jo fantastisk ut. Eneste som er så dumt er at vi får trådløst fra naboen, og jeg tror ikke mobilen klarer å fange opp nettverket i stua. Skal høre senere, det er dama sin telefon nemlig. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bruker Unified jeg også, samt XBMC Remote for å styre XBMC, fungerer som bare det Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det finens endel løsninger for slikt, men mange er jo programspesifike, produkter som unified remote utnytter ikke helt mulighetene i toveiskommunikasjon og at man har en skjerm, men fungerer generelt. Hva slags software bruker du ? AtW Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Kjenner ikke så godt til androidløsninger, kun iphone men ett enkelt søk på remote desktop for android burde gi endel løsninger. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Unified Remote har jeg alltid brukt på Android, fungerer strøkent. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Gmote fungerer også veldig bra, og er gratis Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Er selv veldig fornøyd med iTap. Bruker programmet omtrent hver dag, uten problemer. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Finnes det noen likeverdige bluetooth løsninger? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Finnes det noen likeverdige bluetooth løsninger? Unified Remote støtter blåtann. Personlig foretrekker jeg Advanced Touchpad framfor Unified Remote og Gpad da denne har både museknapper og scrollhjul med på trackpaden. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 bruker teamviewer og gmote jeg :-) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jøss det er tydeligvis mange her som har gode svar å komme med! Må bare spørre om en sak til, noen som vet om en god bluetoothadapter til å installere i en stasjonær maskin? Endret 20. desember 2011 av Griffar Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 http://biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Datamaskin/Tilbehor/Bluetooth-adapter-23799/ Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Såpass billig ja, takk skal du ha! Dette kombinert med Unified Remote skal nok gjøre susen. Lenke til kommentar
Gullerod Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jeg har også ett mediacenter som jeg bruker telefonen til å styre. Jeg bruker PRemoteDroid (gratis på markedet), denne styrer mus og tastatur både på wifi eller Bluetooth. Fungerer utmerket!! Anbefales. Så bruker jeg Wake On Lan til å vekke maskinen, den er og gratis. Her følger en widget med!! Mvh Stian Endret 20. desember 2011 av Gullerod Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 For MediaPortal(mediesenter): aMPdroid: (Android) CouchPotato (iPhone) iPimp (iPhone, Android ++) EVE - Enhanced Visual homecontrol & Entertainment' (iPAD): Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jøss det er tydeligvis mange her som har gode svar å komme med! Må bare spørre om en sak til, noen som vet om en god bluetoothadapter til å installere i en stasjonær maskin? Bluetooth dongle. Har denne og fungerer utmerket. ^^ Koster knappe 10kr. (Minuset er vell litt lang leveringstid nå rundt juletider. ) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 DX har alltid lang leveringstid, juletider eller ikke. AtW Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Tja.. tenkte på at det vil være ekstra lang leveringstid nå. Men noen ganger har det tatt relativt fort. 1-2 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå