traskas waits for alice Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 ENDELIG!!!! Endelig så får montøren dratt ræva si ut av senga i dag og får kobla meg på så jeg får nett i ny leilighet. Har flytta, og meldte flytting i god tid da telenor trenger 3 uker for å få dette kverna gjennom systemet deres. Skulle hatt det på fredag, men da sov tydeligvis montøren. Hadde bare tilgang til 5mbit adsl, men i nye leiligheten kan jeg oppgradere til vdsl og få 40mbit linja. Skal nok oppgraderes ganske snart ja. Måtte bare få det ut Lenke til kommentar
War Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har du ikke canal digital a? 70/10 for 399,- Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Canal Digital leverer kun paraboltjenester her jeg har flyttet nå. Og da montør var her i dag, oppdaget han skade på inntakskabel for tele, så hvis jeg skal klare å utnytte VDSL, må jeg bestille det, melde at det ikke virker, vente på at telenor skal bytte kabelen og så kan jeg da nyte VDSL hastigheter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå