hanzrn Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hei! Er litt usikker på hvor jeg skulle starte opp tråden min, så om det er upassende så flytt gjerne tråden til et passende kategori. Ettersom det har vært 100-års jubileum for Roald Amundsen så kom jeg på vi har et flagg hengende på veggen hvor det er brodert inn underskriften og datoer på hans polfaringer. Flagget ser rimelig slitent ut og jeg har ikke fått studert det noe særlig. Men her er ihvertfall et bilde av det: Er dette en kopi eller er det autentisk? Min far har tidligere sagt at jeg var i slekt med han og jeg kan huske at flagget har hengt der i vel over 10 år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Mitt tips er å ta kontakt med Fram-museet. De burde klare å finne ut om det er ekte eller ikke. Lenke til kommentar
hanzrn Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Mitt tips er å ta kontakt med Fram-museet. De burde klare å finne ut om det er ekte eller ikke. Takk for svar, men dersom dette skulle være autentisk, ville det ikke bli sett på som nasjonaleiendom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå