Anderspr0 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hei! Hadde en HTC Desire HD for en mnd siden. Den hadde en smart funksjon at den kunne synkronisere hele facebook lista, og lagre dem på kontakter MED numrene deres. Har kjøpt meg en iPhone 4 nå, og finner mange apps for å sync facebook liste, men bare uten numrene. Noen som vet av en eller annen app/metode for å få alle facebook "vennene" med numrene? Mvh. Anders Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 facebooks api tillater det ikke. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 facebooks api tillater det ikke. HTC Sence har jo det.. JÆVLIG genialt Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 hører dette. den "ledende" facebook-synceappen til iphone, myphone+, skriver i sin faq at facebook ikke tillater at man synker telefonnummer og epostadresse. kanskje det er mulig, men ikke lov - ikke vet jeg. skulle gjerne hatt den funksjonen selv egentlig. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Løsningen ligger i App Store. Husker når jeg hadde 3GS at jeg importerte Facebook-kontaktene mine. Nøyaktig hvordan dette ble gjort er jeg usikker på! Du kan jo begynne med å google "iPhone Facebook contacts sync". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå